🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ماسال استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ماسال استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
  2. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
  3. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: نقش شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
  5. سوال: چرا بوی گاز از اطراف اجاق گاز و فر احساس می شود؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23099.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

محققان باتری انعطاف پذیر ساختند [تماشا کنید]

دانشمندان دانشگاه ETH زوریخ نوعی باتری انعطاف پذیر را تولید کرده‌اند که می‌تواند خم شود، کشیده شود و پیچانده شود بدون آن که خاصیت انتقال قدرتش را از دست بدهد. این ویژگی‌ها این باتری را ...

دانشمندان دانشگاه ETH زوریخ نوعی باتری انعطاف پذیر - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ماسال استان گیلان - را تولید کرده‌اند که می‌تواند خم شود، کشیده شود و پیچانده شود بدون آن که خاصیت انتقال قدرتش - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ماسال استان گیلان - را از دست بدهد. این ویژگی‌ها این باتری را دقیقا مقابل باتری‌ها فعلی لیتیوم یونی قرار می‌دهد.

نوآوری کلیدی این باتری انعطاف پذیر در کولکتور‌ها آندی و کاتدی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ماسال استان گیلان - آن است که از یک ماده پلیمر کامپوزیتی قابل خم شدن تولید شده است. این ماده شامل یک کربن رساناست که - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ماسال استان گیلان - توسط یک لایه نازک نقره‌ای پوشیده شده. این پوشش‌های نقره‌ای - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ماسال استان گیلان - روی‌هم سوار شده‌اند تا زمانی که باتری کشیده می‌شود، - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ماسال استان گیلان - همچنان رسانایی خود را حفظ کنند. حتی زمانی که خیلی کشیده شوند نیز همچنان به لطف لایه کربنی متصل می‌مانند. البته - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ماسال استان گیلان - سرعت انتقال قدرت در این - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ماسال استان گیلان - حالت کمتر از حالت‌های کشیده نشده است.

در ادامه می‌توانید ویدیو این - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ماسال استان گیلان - باتری انعطاف پذیر را مشاهده کنید:

یکی دیگر از اجزای مهم این باتری الکترولیت ژل مانند آن است که نسبت به دیگر الکترولیت‌ها - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ماسال استان گیلان - کمی نرم‌تر است. بر اساس گفته‌های دکتر مارکوس نیدربرگر مسئول این تحقیقات، الکترولیت‌های مایع فعلی باتری‌ها - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ماسال استان گیلان - بسیار سمی و آتش‌زا هستند.

بسیار مهم است که باتری‌ها در صورت آسیب دیدن، مواد منفجره را نشت ندهند. - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ماسال استان گیلان - البته همانند دیگر تکنولوژی‌های مربوط به باتری، عرضه این باتری انعطاف پذیر کمی طول خواهد کشید - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ماسال استان گیلان - و به گفته محققین، آن‌ها به دنبال روشی هستند که اجزای این باتری را بهتر دربر بگیرد و همچنین در تلاش هستند تا مواد رسانای بیشتری را داخل این باتری - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ماسال استان گیلان - جاسازی کنند.

این - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ماسال استان گیلان - باتری انعطاف پذیر کاربرد‌های بسیاری خواهد داشت و از صنایع لباس گرفته تا تکنولوژی‌ها پوشیدنی قابل استفاده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone