🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
  2. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: تراز نبود کندانسور از مهمترین عوامل این مشکل است که ممکن است در هنگام نصب دستگاه پیش آمده باشد.
  3. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
  4. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  5. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44345.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

آژانس امنیت ملی آمریکا، کره شمالی را مسئول حملات باج افزار «واناکرای» می داند

بنابر شواهد تازه، به نظر می رسد که کشور کره شمالی مسئولیت انتشار حملات باج افزاری را برعهده داشته که طی ماه گذشته میلادی صدها هزار کامپیوتر را آلوده نمود و باعث از کار افتادن ...

بنابر شواهد تازه، به نظر می رسد که کشور کره شمالی مسئولیت انتشار حملات باج افزاری را برعهده داشته که طی ماه - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - گذشته - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - میلادی صدها هزار کامپیوتر را آلوده نمود و باعث - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - از کار افتادن سیستم های بیمارستانی و تجاری شد. نشریه واشنگتن - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - پست اخیراً در گزارشی نوشته که آژانس امنیت ملی آمریکا «با اطمینانی نسبی» عقیده دارد باج افزار واناکرای توسط آژانس های جاسوسی کره شمالی حمایت می شود.

ماه گذشته برخی از محققان امنیت سایبری، از جمله تعداد از کارکنان شرکت های Symantec و Kaspersky Lab کدهایی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - را در باج افزار واناکرای مشاهده کردند که ردپای آنها در حملات قبلی کره شمالی دیده می شود. محققان گفتند که هنوز اطمینان ندارند و ارتباطی «ضعیف» میان واناکرای و کره شمالی دیده می شود. اما آژانس امنیت ملی ظاهراً موفق به ردیایی IP آدرس های این باج افزار شده که سرمنشا آن به آژانس جاسوسی کره شمالی باز می گردد.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

اطلاعات مختلف به دست آمده، همگی به برنامه ریزی این حملات از سوی کره شمالی اشاره دارند و واشنگتن پست می گوید گروه هکر Lazarus که به صورت دولتی مورد پشتیبانی قرار می گیرد، مسئولیت آنها را عهده دار بوده - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - است. یکی از گمانه زنی های عجیب فعلی، استفاده کره شمالی از باج افزار واناکرای برای کسب درآمد است. بدافزار مورد اشاره بعد از آلوده کردن کامپیوتر، تمام فایل ها را قفل و رمزگذاری می کند و از قربانی می خواهد تا برای دسترسی به فایل هایش، مبلغ 300 دلار را به صورت بیت کوین واریز نماید.

در این باج افزار گفته - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - می شود که در - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - صورت عدم پرداخت مبلغ معین طی هفت روز، تمام فایل ها حذف می شوند. با این همه همانطور که واشنگتن پست هم اشاره کرده، ردیابی مبادلات مالی بیت - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - کوین بسیار آسان است و هکرها به سهولت قادر به تبدیل بیت کوین های خود به دلار نیستند. در هر صورت، هنوز نقش کره شمالی در حملات واناکرای به اثبات نرسیده اما با توجه به مشارکت این کشور در برخی حملات سایبری بزرگ چند سال اخیر مانند رخنه در وب سایت سونی پیکچرز، کره شمالی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - اصلی ترین مظنون حملات واناکرای است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone