🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن خنک کننده در فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: بعضی از فر ها مخصوصا فر های برقی دارای فن خنک کننده هستند که فر را بعد از پخت پز به اندازه کافی خنک کند.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در حالت کلی مشکلی ندارد ولی بهتر است برای استفاده از فر به طور مداوم و پشت سر هم استفاده نکنید.
  4. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43698.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

ال جی V30 در پایگاه Geekbench رؤیت شد؛ اسنپدراگون 835 و رم 4 گیگابایتی

همانطور که قبلاً در دیجیاتو خواندید، مراسم رونمایی از فبلت مورد انتظار «ال جی V30» نهم شهریور ماه و در نمایشگاه IFA شهر برلین برگزار خواهد شد؛ تا کنون تصاویر و رندرهای زیادی از موبایل ...

همانطور که قبلاً در دیجیاتو خواندید، مراسم رونمایی از فبلت مورد - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - انتظار «ال جی V30» نهم شهریور ماه و در نمایشگاه IFA شهر برلین برگزار خواهد شد؛ تا کنون تصاویر و رندرهای زیادی از موبایل مذکور منتشر شده و حالا، V30 در پایگاه بنچمارک Geekbench نیز ظاهر شده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان

پردازنده اسنپدراگون موجود در V30 هشت هسته 1.9 گیگاهرتزی دارد

بر اساس اطلاعات موجود در پایگاه مورد بحث، تلفن هوشمند ال - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - جی با کد «LG-H932PR» به یک چیپست اسنپدراگون 835 با پردازنده هشت هسته ای 1.9 گیگاهرتزی مجهز شده و در کنار آن، از رم 4 گیگابایتی و سیستم عامل اندروید 7.1.2 - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - نوقا بهره می برد. لازم به ذکر است که V30 موفق شده در تست Geekbench، امتیاز 1899 را در بخش تک هسته ای و نمره 6350 را در بخش چند هسته ای به دست بیاورد.

بنا - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - بر شایعاتی که پیش از این منتشر شده بود، - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - فبلت V30 از یک صفحه نمایش 5.7 اینچی OLED با نسبت ابعاد 18:9 - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - بهره برده و بر خلاف نسخه های قبلی، نمایشگر دوم نخواهد داشت.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان

همچنین موبایل مذکور احتمالاً به ماژول دوربین دوگانه - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - با - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - سنسور 13 مگاپیکسلی مجهز شده و برای ذخیره سازی اطلاعات، 64 گیگابایت حافظه داخلی را (با امکان ارتقا از طریق درگاه کارت حافظه) در اختیار کاربر قرار می دهد.

در نهایت گفتنی است که باتری مورد استفاده در V30 احتمالاً 3200 میلی آمپر ظرفیت داشته و در صورت صحت اخبار موجود، پرچمدار بعدی ال جی - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - از گواهینامه IP68 برای مقاومت در مقابل نفوذ آب نیز پشتیبانی خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone