🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم های ظریفی که جریان برق زا از فندک به ترانس جرقه زن منتقل میکنند.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر اجاق گاز من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
  4. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق ها برقی با برق و اجاق های گازی با گاز و شعله گرما تولید می کنند.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43687.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

گوگل بالاخره اپلیکیشن Motion Stills را برای اندروید منتشر کرد

اپلیکیشن Motion Stills، یکی از معدود محصولاتی که گوگل در ابتدا برای پلتفرم iOS منتشر کرده بود بالاخره امروز به پلتفرم اندروید پا گذاشت. ظاهرا گوگل در نسخه اندروید ساختار پردازش ویدیو در نسخه iOS ...

اپلیکیشن Motion Stills، یکی از معدود محصولاتی که گوگل در ابتدا برای پلتفرم iOS منتشر کرده بود بالاخره امروز به پلتفرم اندروید پا - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - گذاشت. ظاهرا گوگل در نسخه اندروید ساختار - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - پردازش ویدیو در نسخه iOS را مجددا از نو طراحی کرده و روشی را به کار گرفته که می تواند هنگام ضبط یک ویدیو، تک تک فریم ها را به طور جداگانه پردازش کند.

جالب است بدانید که گوگل در ابتدا تمایلی برای انتشار موشن استیلز برای اندروید نداشت، اما اصرار و پافشاری کاربران موجب شد که غول موتورهای جستجو در تصمیم خود تجدید نظر کند. نسخه اندروید موشن استیلز با کلیه دیوایس هایی که اندروید 5.1 به بالا را اجرا می کنند سازگاری دارد، بنابراین طیف گسترده ای از کاربران سیستم عامل گوگل قادر به تجربه آن هستند.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

اگر با موشن استیلز آشنا نیستید، باید بدانید که این اپلیکیشن - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - می تواند کلیه ویدیوهای شما را به کلیپ های کوتاه و قابل اشتراک گذاری تبدیل کند. مضاف بر این، اپلیکیشن به شما اجازه می دهد که یک Motion Still کوتاه ضبط کرده یا با قابلیت Fast Forward ویدیوهای طولانی بسازید.

وقتی که - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - ویدیویی طولانی ضبط می کنید، قابلیت Fast Forward می تواند سرعت پخش آن را بالاتر برده و از آن ویدیوی فشرده تر و کوتاه تری بسازد. همچنین امکان افزایش سرعت پخش ویدیو - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - تا 8 برابر حالت عادی را نیز خواهید داشت.

یکی از خصوصیات خوب موشن استیلز هم این است که به لطف یک الگوریتم ویژه می تواند به خوبی جلوی لرزش های دوربین هنگام فیلمبرداری را بگیرد. موشن استیلز برای اندروید را می توانید همین حالا از پلی استور دانلود کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone