🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
  2. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
  3. سوال: در اجاق فر باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی قفل و لولای درب یا گیر کردن ذرات خارجی می تواند باعث اشکال در باز و بسته کردن درب فر شود.
  4. سوال: اجاق های گازی و برقی چه تفاوتی دارند؟
    پاسخ: اجاق ها برقی با برق و اجاق های گازی با گاز و شعله گرما تولید می کنند.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43682.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

تاریخ رونمایی از گلکسی نوت 8 تایید شد: چهارشنبه 1 شهریور

سامسونگ یک ماه مانده به تاریخ رونمایی از پرچمدار بعدی خود، دعوتنامه های مراسم Unpacked بعدی که 1 شهریور ماه در شهر نیویورک برگزار می شود را بالاخره منتشر کرد. تصویر این دعوتنامه جز لبه ...

سامسونگ یک ماه مانده به تاریخ رونمایی از پرچمدار بعدی خود، دعوتنامه های مراسم Unpacked بعدی که 1 شهریور ماه در شهر نیویورک برگزار می شود را بالاخره منتشر کرد.

تصویر این - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - دعوتنامه جز لبه های باریک بالایی و پایینی موبایل که میان آن نوشته شده «کارهای - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - بزرگتر انجام بده» و البته - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - یک قلم آبی رنگ، هیچ نکته دیگری - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - را شامل نمی شود.

هیچ حاشیه - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - کناری هم وجود ندارد که همین موضوع سبب می شود شایعات نمایشگر اینفینیتی با نسبت تصویر 2:1 (مشابه گلکسی اس 8) را باور کنیم. همچنین، - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - شایعه دیگری که ادعا می کرد حاشیه قسمت بالایی از قسمت پایینی ضخیم تر است نیز حالا بی اعتبار می شود.

پس از اتفاق ناخوشایندی که تابستان سال گذشته رخ داد، سامسونگ با موفقیت توانست اوضاع را آرام کرده و پرچمداری شایسته را روانه بازار کند. گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس بسیار عالی عمل کردند و حالا گلکسی نوت 8، همان دستگاهی است که پس از نوت 5 انتظار آن می رفت.

طبق شایعات، گلکسی نوت 8 از چیپست اسنپدراگون 835 (یا اگزینوس 8895) با 4 گیگابایت رم بهره می برد، کاملا ضد آب - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - بوده و بدنه ای شیشه ای-فلزی دارد. ممکن است که این موبایل به دوربین دوگانه نیز مجهز باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مهناز نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
حالتون خوبه؟ سایت ***** اجاق گاز و فر لوفرا CBBG96G2VG/CI شما را با بهترین قیمت و بالاترین گارانتی تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.
کاربر آتش نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
با سلام. یکی از ایرادات رایج اجاق گاز و فر لوفرا مدل PD96G2VG/Ci 550، عدم اجرای صحیح و کامل فر است. برخی مشتریان از این مدل شکایت کرده‌اند که پختن غذاها در فر زمان بیشتری از زمان مورد نیاز می‌برد یا کیک‌ها یا نان‌ها نرم و پخته‌نمی‌شوند.

جهت رفع این مشکل، ابتدا باید ولتاژ آن را بررسی کنید تا از عدم وجود مشکل در برق شهری مطمئن شوید. در صورتی که ولتاژ مناسب است، باید قطعات بالای فر را بررسی کرده و نظافت کنید. ممکن است زبانه‌های فر به دلیل روغن گرفتگی تا محدوده ای پوشیده شده باشند. همچنین، برای اطمینان از عملکرد دما، باید ترموستات را بررسی و در صورت نیاز تعویض کنید.

می‌توانید به تعمیرگاه‌های مجاز لوفرا در شهرک فرهنگیان هشترود مراجعه کرده و با کارشناسان آنجا در مورد رفع این مشکل در اجاق گاز و فر لوفرا صحبت کنید. با تشکر



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone