🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
  3. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
  4. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: خروج حجم زیاد گاز کنترل نشده ممکن است باعث این اتفاق شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43690.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

فایرفاکس 8.0 برای iOS منتشر شد؛ حالت شب، اسکنر QR Code و قابلیت های دیگر

موزیلا ساعاتی پیش از انتشار نسخه جدید مرورگر فایرفاکس برای پلتفرم iOS خبر داد. با این به روز رسانی قابلیت های متعددی به این مرورگر پرطرفدار اضافه شده و عملکرد آن برای مرور وبسایت ها ارتقاء ...

موزیلا ساعاتی پیش از انتشار نسخه جدید مرورگر فایرفاکس برای پلتفرم iOS خبر داد. با این به روز رسانی قابلیت های متعددی به این مرورگر پرطرفدار اضافه شده و عملکرد آن برای مرور وبسایت ها ارتقاء یافته است. البته قابلیت های این نسخه فقط بخش کوچکی از - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - امکاناتی هستند که پاییز امسال به پلتفرم فایرفاکس می آیند.

کلیه قابلیت های جدیدی که امروز معرفی شده زمینه را برای پروژه کوانتوم موزیلا آماده می کنند، تلاش جدید کمپانی - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - برای - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - توسعه نسل بعدی موتورهای وب که تا پایان سال 2017 تجربه کاربری فایرفاکس را به میزان زیادی ارتقاء خواهد داد.

از میان برجسته ترین قابلیت های فایرفاکس جدید می توان به اضافه شدن حالت شب اشاره کرد

از میان برجسته ترین قابلیت های - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - فایرفاکس جدید می توان به اضافه شدن حالت شب اشاره کرد، که با فعال کردن آن می - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - توانید از اثرات سوء مطالعه در نور کم بر چشمان تان مصون بمانید. همچنین یک اسکنر QR Code جدید هم به فایرفاکس اضافه شده تا برای استفاده از این امکانات به نرم افزارهای شخص ثالث احتیاج نداشته باشید.

از دیگر تغییرات نسخه جدید می توان - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - به بهبود سیستم تب ها و پشتیبانی از - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - yMail به عنوان یکی از کلاینت های ایمیل مورد پشتیبانی مرورگر اشاره کرد. همچنین اگر از Firefox Logins برای همگام سازی رمزهای عبور استفاده می - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - کنید، مطمئنا خوشحال می شوید اگر بدانید که صفحه ورود به - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - پسورد منیجر این بخش حالا نسبت به گذشته - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ارتقاء پیدا کرده است.

و در نهایت بسیاری از مشکلات و باگ های نسخه قبلی در فایرفاکس 8.0 به طور کامل برطرف شده اند، از جمله مشکلی که موجب فریز شدن ویدیوهای - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - وبسایت یوتوب - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - و سرویس های دیگر می شد. همچنین کاربران فایرفاکس حالا می توانند نوار آدرس را - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - از طریق کیبوردهای شخص ثالث مدیریت نمایند.

آخرین نسخه فایرفاکس برای iOS را می توانید همین حالا از اپ استور دانلود کنید. بد نیست بدانید که اگر در آلمان یا آمریکا زندگی می کنید قادرید از مزایای تب جدیدی به نام Feature Recommendations که ترفندهایی برای جلوگیری از اتلاف وقت را به شما آموزش می دهد نیز بهره مند شوید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone