🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
  2. سوال: چرا فر من به اندازه کافی گرم نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی المنت، عدم هوارسانی صحیح در محفظه، خرابی سنسور دما و ... اشاره کرد.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: نقش شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم و شیر ها در اجاق گاز و فر برای تنظیم دمای فر یا تنظیم شعله های فر و اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43686.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

دستگاه های مجهز به پردازنده اتم اینتل، آپدیت Creators ویندوز 10 را دریافت نمی کنند

آپدیت جدید ویندوز 10 با نام Creators تا مدتی دیگر از راه می رسد اما مایکروسافت قصد ندارد کامپیوترهایی که پردازنده Atom Clover Trail اینتل را روی خود دارند به این آپدیت مجهز کند. اکثر ...

آپدیت جدید - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - ویندوز 10 با نام Creators تا مدتی دیگر از راه می رسد اما مایکروسافت قصد ندارد کامپیوترهایی که پردازنده Atom Clover Trail اینتل را روی خود دارند به این آپدیت مجهز کند. اکثر کامپیوترهایی که چنین پردازنده ای روی خود دارند، زمان ویندوز 8 عرضه شدند و مایکروسافت آپدیت - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - رایگان ویندوز 10 را - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - برای همه آن لپ تاپ/تبلت های هیبریدی در نظر گرفت.

ZDNet اما حالا خبر می دهد که درایورها مانع آپدیت ویندوز 10 به ورژن Creators خواهند شد و مایکروسافت هم این خبر را - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - در گفتگو با ورج - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - تایید کرد - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - که دیگر آپدیتی برای پی سی های دارنده پردازنده اتم ارائه نمی کند.

سخنگوی مایکروسافت می گوید: «آن ها نیازمند پشتیبانی سخت افزاری اضافه ای هستند تا وقتی که به آخرین ویژگی های آپدیت ویندوز 10 مجهز شدند، بهترین تجربه ممکن را ارائه دهند. با این حال، این سیستم ها دیگر توسط اینتل پشتیبانی نمی شوند و بدون پشتیبانی درایورها، آن ها قادر به دریافت آپدیت Creators ویندوز 10 بدون تاثیر احتمالی روی عملکرد دستگاه نیستند.»

مایکروسافت می گوید در عوض آپدیت قدیمی تر Anniversary را برای این دستگاه ها ارائه می دهد و برای همه دستگاه هایی که این ورژن از ویندوز 10 را داشته باشند تا پایان ژانویه سال 2023 آپدیت های امنیتی ارائه خواهد کرد.

پردازنده های اتم اینتل قرار بود عمر باتری بهتر، اندازه کوچکتر و قیمت کمتر را برای دیوایس های هیبریدی ویندوز 8.1 به ارمغان آورند. اما مشکلات مربوط به عملکرد دستگاه، کاربران را به سوی سری Core متمایل کرد و در نهایت سال گذشته سری اتم شکست خورد. Envy X2 شرکت HP از معدود دستگاه های محبوب مجهز به پردازنده اتم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone