🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای اجاق گاز و فر من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
  3. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
  4. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43689.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

انتشار تصویری از Nokia 2؛ ارزان ترین موبایل هوشمند نوکیا در راه است

در حالی که کاربران انتظار رونمایی از Nokia 8 به عنوان قدرتمندترین موبایل برند محبوب نوکیا را می کشند، نخستین تصاویر از ارزان ترین موبایل این شرکت یعنی Nokia 2 به فضای مجازی راه یافته است. [digipullqoute ...

در حالی که کاربران انتظار رونمایی از Nokia 8 به عنوان قدرتمندترین موبایل برند محبوب نوکیا را می کشند، نخستین تصاویر از ارزان ترین موبایل این شرکت یعنی Nokia 2 به فضای مجازی راه یافته است.

Nokia 2 ارزان ترین موبایل نوکیا در سال ۲۰۱۷ خواهد بود

طبق شنیده ها مدل Nokia 2 پایین ترین قیمت را در میان تمام موبایل های تولیدی نوکیا در سال جاری خواهد داشت. هنوز اطلاعات دقیقی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - در خصوص سخت افزار به کار رفته در این محصول اقتصادی در دست نیست، اما از اسنپدراگون ۲۱۲ یا ۲۱۰ به عنوان چیپست احتمالی قدرت دهنده به Nokia 2 یاد می شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

همان طور که می توان حدس زد، پایین رده بودن این موبایل به معنی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - حذف برخی قابلیت ها خواهد بود. - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - از جمله مهمترین این موارد - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - می توان به نبود سنسور اثر انگشت اشاره کرد.

نکته جالب تصویر بالا این است که ظاهراً دکمه - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - های ناوبری در نوکیا 2 به درون نمایشگر منتقل شده است، موضوعی که در موبایل های این شرکت تا به امروز بی سابقه بوده است. البته این مسئله سبب کاهش حاشیه پایینی نمایشگر آن نشده است.

به نظر می رسد Nokia 2 همان صفحه نمایش ۵ اینچ برادر بزرگتر خود Nokia 3 را به ارث برده باشد. جالب اینجاست که فرد منتشر کننده تصویر فوق مدعی است که - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - این موبایل شباهت قابل توجهی با موبایل لومیا 620 از دوران ویندوز فونی نوکیا دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone