🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  2. سوال: فن خنک کننده در فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: بعضی از فر ها مخصوصا فر های برقی دارای فن خنک کننده هستند که فر را بعد از پخت پز به اندازه کافی خنک کند.
  3. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
  4. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43684.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

رندرهایی تازه از موبایل Mi MIX 2 شیائومی منتشر شدند

شیائومی با عرضه موبایل Mi MIX در سال قبل رقابت برای نمایشگرهای بدون حاشیه را رسماً آغاز کرد. بنابراین عجیب نیست که انتظارها برای معرفی نسل دوم این موبایل با نمایشگری حقیقتاً تمام صفحه بالا ...

شیائومی با عرضه موبایل Mi MIX در سال قبل رقابت برای نمایشگرهای بدون حاشیه را رسماً آغاز کرد. بنابراین عجیب نیست که انتظارها برای معرفی نسل دوم این - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - موبایل با نمایشگری حقیقتاً تمام صفحه بالا باشد.

در حالی که فاصله زیادی تا تاریخ احتمالی معرفی پرچمدار تازه شیائومی نداریم، رندرهایی تازه ای منتسب به موبایل Mi MIX 2 این شرکت در فضای اینترنت انتشار یافته است. این رندرها تفاوت فاحشی با رندرهای قبلی دارد. همان ها که این موبایل را با شباهت بسیاری به گلکسی S8 سامسونگ به تصویر می کشید.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

با توجه به نحوه طراحی بدنه پشتی، به نظر می رسد بخش حاوی سنسور دوربین اصلی - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - و فلش LED قابلیت جدا شدن از بدنه را داشته باشد. بنابراین با توجه به عدم وجود دوربین سلفی در نمای جلوی Mi - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - MIX 2، احتمال آن می رود که این بخش بتواند با کارکردی دوگانه و به صورت کشویی از جای خود بلند شده و دوربین سلفی را نمایان کند. با این ترفند عملاً حاشیه بالای نمایشگر نیز به طور کامل حذف شده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

همراه این تصاویر هیچ گونه اطلاعات جدیدی در خصوص سخت افزار اسمارتفون تازه شیائومی منتشر نشده است، اما با توجه به اطلاعات قبلی انتظار می رود که شیائومی Mi MIX 2 را با چیپست اسنپدراگون ۸۳۵، پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۴۰ و ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم روانه بازار کند.

در بخش نرم افزاری نیز - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - بهره مندی آن از نسخه 7.1.1 سیستم عامل اندروید به همراه رابط کاربری اختصاصی MIUI 9 مورد انتظار خواهد بود.

هنوز تاریخ مشخصی برای رونمایی از این موبایل اعلام نشده، اما انتظار می رود موبایل بدون حاشیه جدید شیائومی در حدود سه ماهه آخر سال جاری - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - میلادی رونمایی شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone