🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم های ظریفی که جریان برق زا از فندک به ترانس جرقه زن منتقل میکنند.
  2. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
  3. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
  4. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
  5. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سرشعله ها قطعات با جنس چدن هستند که وظیفه اصلی آن ها پخش شعله به صورت یکنواخت و یکسان است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43691.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

فیسبوک احتمالاً مشغول توسعه یک موبایل هوشمند ماژولار است

Building 8 یکی از واحدهای فیسبوک است که زیر نظر مدیر پیشین دارپا، یعنی رجینا دوگان پروژه های مخفیانه متفاوتی را دنبال می کند و حالا به گزارش بیزینس اینسایدر، یکی از این پروژه ها، ...

Building 8 یکی از واحدهای فیسبوک است که زیر نظر مدیر پیشین دارپا، یعنی - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - رجینا دوگان پروژه های مخفیانه متفاوتی را دنبال می کند و حالا به گزارش بیزینس اینسایدر، یکی از این - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - پروژه ها، اسمارت فونی ماژولار است.

این کمپانی اخیراً پتنتی به ثبت رسانده و یک «دستگاه ماژولار الکترومغناطیسی» را شرح داده که می تواند مشکل گرانی قطعات الکترونیکی را برطرف کند و در عین حال، میزان ضایعات دیوایس هایی که توسط مشتریان خریداری شده و سپس چند سال بعد از رده خارج می شوند را کاهش دهد. در این پتنت، هم یک موبایل و هم یک اسپیکر به عنوان دستگاه هایی معرفی شده اند که می توانند در دسته بندی چنین محصولاتی جای بگیرند.

هنوز ابعاد این پروژه فیسبوک - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - مشخص نیست و نمی دانیم چه زمانی روشنایی روز را خواهد داد، - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - اما نشانه های مختلف به این موضوع اشاره دارند که بیلدینگ 8 تمایل مضاعفی به تولید دستگاه های ماژولار نشان می دهد. پیش از هر چیز، دوگان، مدیر بیلدینگ 8، پیش تر در گوگل مشغول توسعه موبایلی ماژولار به نام Project Ara بوده است؛ پروژه ای - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - که قبل از کنار گذشته شدن طی فصل پاییز گذشته، مراحل تست سخت افزار را در پورتو ریکو پشت سر می گذاشت.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

اوایل سال جاری میلادی دوگان به فیسبوک پیوست تا به همراه تیم خود در - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - بیلدینگ 8، روی طرح های مفهومی سخت افزاری جاه طلبانه ای فعالیت کند. از جمله این ایده ها می - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - توان به نوعی رابط کاربری اشاره کرد که به کاربر اجازه می دهد با فکر کردن، متون مورد نظر خود را تایپ کنند یا از طریق - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - پوست شان، اصوات را بشنوند.

بیزینس اینسایدر می گوید که برخی از اعضای پیشین تیم پروژه آرا حالا مشغول کار در بیلدینگ 8 هستند و کمپانی فیسبوک هم به صورت رسمی - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - تایید کرده پتنت مورد - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - اشاره، توسط اعضای - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - پیشین استارتاپ Nascent Objects توسعه یافته است؛ استارتاپی که در زمینه دستگاه های الکترونیکی ماژولار فعالیت دارد و ماه سپتامبر سال گذشته، توسط فیسبوک خریداری شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone