🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: بوبین به همراه ترموکوپل باعث ایمنی اجاق گاز و انتشار گاز می شوند.
  2. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
  3. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
  4. سوال: علت صدای وز وز و صدای باد در شعله اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
  5. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تکنسین های ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43688.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

ال جی موبایل Q8 را معرفی کرد؛ نسخه کامپکت و ضد آب V20

اندکی پس از معرفی خانواده موبایل های میان رده Q6، ال جی از عضو جدید سری Q به نام Q8 (با شماره مدل H970) رونمایی کرد. این موبایل که به صورت رسمی در کشور ایتالیا ...

اندکی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - پس از معرفی خانواده موبایل های میان - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - رده Q6، ال جی از عضو جدید سری Q به نام Q8 (با شماره مدل H970) رونمایی کرد. این موبایل که به صورت رسمی در کشور ایتالیا رونمایی شده، به - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - اندروید 7.0 نوقا مجهز است و از ماه جاری میلادی به قیمت حدود 600 - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - یورو عرضه می گردد.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

موبایل Q8 در واقع نسخه کوچک تر یا کامپکت V20 محسوب می شود که به نمایشگر ثانویه در بالای صفحه اصلی هم مجهز شده. همان طور که می دانید، از - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - این پنل کوچک برای نمایش اعلان ها یا دیگر اطلاعات ضروری استفاده می شود. در حالی که V20 نمایشگر اصلی 5.7 اینچی داشت، ال جی Q8 با نمایشگر 5.2 اینچی معرفی شده است که همان رزولوشن 2560×1440 پیکسل را ارائه می دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

یکی دیگر از تغییرات Q8 نسبت به V20، دریافت گواهی IP67 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است، یعنی همان استانداردی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - که در ال جی جی 6 نیز دیده می شود. بدین ترتیب، موبایل Q6 می تواند به مدت حداکثر 30 دقیقه در عمق 1.5 متری آب دوام بیاورد.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

دیگر مشخصات Q8 همانند V20 است: حسگر اثر انگشت در - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - پشت دستگاه، دوربین دوگانه 13 و 8 مگاپیکسلی با لنز عریض و قابلیت ثبت ویدیوهای 4K، دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی، چیپست اسنپدراگون 820، چهار گیگابایت حافظه رَم و 32 - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - گیگابایت حافظه داخلی. چیپ صوتی با کیفیت Hi-Fi DAC هم در این دستگاه - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تعبیه شده و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی هم وظیفه تغذیه سخت افزار فوق را بر عهده دارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

در حال حاضر مشخص نیست آیا Q8 را در بازارهای دیگر نیز می بینیم یا - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - خیر. باید دید - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - در شرایط فوق العاده رقابتی بازار موبایل در حال حاضر، ال جی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - چه راهکاری را برای تضمین فروش این محصول جدید اتخاذ می کند.

- تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر دل آویز نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
دوستان سایت ***** اجاق گاز و فر ایندزیت KP 9 F11SKG شما را با بهترین قیمت و بالاترین گارانتی در محل تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone