🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به اجاق گاز و فر آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
  2. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق هایی که با برق کار میکنند را اجاق برقی میگوییم و دیگر خبری از گاز و اتصالات گازی در آن ها نیست.
  3. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
  4. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
  5. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43702.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

مایکروسافت از ترموستاتی شبیه به نِست و مبتنی بر کورتانا رونمایی کرد

مایکروسافت نمی خواهد به همین راحتی ها به آمازون و آلفابت اجازه دهد که آینده وسایل خانگی هوشمند را دیکته کنند و به همین خاطر اخیراً از ترموستات هوشمندی رونمایی کرده که برای رقابت با ...

مایکروسافت نمی خواهد به همین راحتی ها - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - به آمازون و آلفابت اجازه دهد که آینده وسایل خانگی هوشمند را دیکته کنند و به همین خاطر - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - اخیراً از ترموستات هوشمندی رونمایی کرده که برای رقابت با ترموستات نِست ساخته شده. این ترموستات که GLAS نام گرفته و توسط Johnson Controls توسعه یافته، از نمایشگری لمسی بهره می برد و به دستیار صوتی کورتانا مجهز شده است.

برای تغییر دما، کاربر مجبور به صحبت با یک اسپیکر یا موبایل هوشمند خود نخواهد بود و می تواند به راحتی از نمایشگر لمسی دستگاه استفاده کند؛ اطلاعات بیشتری از دیگر - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - قابلیت های GLAS به اشتراک گذاشته نشده اما در ویدیوی تبلیغاتی پایین تاکید می شود که سخت افزار مبتنی بر Windows 10 IoT Core دستگاه می تواند حضور شما را در اتاق تشخیص - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - دهد و کیفیت هوای داخل و بیرون از منزل را بررسی نماید.

از طرف دیگر، نه مایکروسافت و نه Johnson Controls صحبتی درباره تاریخ عرضه و قیمت گذاری به میان نیاورده اند اما می توان حدس زد که GLAS گران قیمت تر از کنترلرهای - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - معمولی هوای خانه خواهد بود.

بعد از عرضه «کیت مهارت های کورتانا» در ماه مه، انتظار می رفت که در آینده نزدیک شاهد عرضه چنین دیوایس های هوشمندی با همکاری - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - مایکروسافت باشیم. این کمپانی ردموندی می خواهد کورتانا و دیگر تکنولوژی های ویندوز 10 را علاوه بر تمام پی سی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - های فعلی، - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - روی تمام وسایل خانگی هوشمند نیز - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - بیاورد و GLAS می تواند مثالی ملموس برای آن باشد که در عمل، از این تکنولوژی ها می توان چه استفاده ای داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone