🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
  2. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  3. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: نقش رله در فر گازی چیست؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43703.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

گزارشی جدید از ارائه آیفون 8 بدون تاخیر خبر می دهد

چند روز پیش بود که سازمان مورگان استنلی اعلام کرد آیفون 8 اپل ممکن است تا نیمه اول سال 2018 تاخیر بخورد. از همین سو، کیت هابرتی، از تحلیلگران شناخته شده مورگان استنلی گفته علت ...

چند روز پیش بود که سازمان مورگان استنلی اعلام کرد آیفون 8 اپل ممکن است تا نیمه اول سال 2018 تاخیر بخورد. از همین سو، کیت هابرتی، از تحلیلگران شناخته شده مورگان - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - استنلی گفته علت این تاخیر، مشکلات در تولید - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - انبوه نمایشگر و دوربین ها بوده. این تاخیر طولانی مدت یک سوال دیگر را هم به ذهن می آورد: با وجود این تاخیر، آیا اپل زمان کافی برای انتقال تاچ آی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - دی به زیر نمایشگر ندارد؟

راد هال، - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - از تحلیلگران سازمان جی.پی. مورگان اما - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - نگاه متفاوتی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - دارد. - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - او آیفون 8 را آیفون پرو اپل خطاب می کند و می گوید کوپرتینویی ها آن را در زمان موعد و بدون تاخیر اما در تعدادی محدود عرضه می کنند. تا اکتبر و یا - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - اوایل نوامبر، سرعت تولید - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - آیفون پرو سرعت می گیرد. او همچنین قیمت را نسبت به آنچه دیگران می گویند 10 درصد بیشتر کرده و می گوید هر آیفون پرو 1100 دلار قیمت خواهد داشت.

هال می گوید انتظار یک تاخیر اندک در ماه سپتامبر را دارند اما در مجموع اوضاع به قدری وخیم - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - نیست که آیفون 8 تا نیمه اول سال - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - 2018 تاخیر بخورد. با - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - این حال نباید انتظار داشت که تعداد زیادی از این - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - دستگاه ها عرضه شوند و در ماه های ابتدایی، - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - دسترسی به آن محدود خواهد بود.

سه احتمال کلی وجود دارد. اول اینکه اپل سنسور - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - اثر انگشت را - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - درست زیر شیشه در قسمت - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - جلویی جای دهد. چنین طرحی، - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - آیفون 8 را تبدیل به موبایلی با نمایشگر لبه تا لبه و بدون دکمه در قسمت جلویی می کند. در حالت دوم، احتمالا سنسور به قسمت پشتی دستگاه و زیر لوگوی اپل منتقل می شود.

این گزینه را احتمالا هیچ کس نمی پسندد و چنین اتفاقی رخ نمی دهد. در حالت سوم که اخیرا بسیار شنیده می شود، از میان برداشتن - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - کاملا تاچ آی دی و اتکا - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - به اسکن چهره است. یعنی دوربین را در برابر چهره خود قرار می دهید و آیفون شما را می شناسد و قفل را باز می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone