🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  2. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  3. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37372.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

اولین نسخه‌ی بتا از iOS 11.4 منتشر شد

به دنبال عرضه‌ی رسمی iOS 11.3 برای کاربران، اپل دیروز اولین نسخه‌ی بتای iOS 11.4 را برای آیفون و آیپد جهت استفاده توسعه کنندگان، عرضه نمود. همچنین اولین نسخه‌ی بتای سیستم‌عامل‌های watchOS 4.3.1 برای پوشیدنی‌های اپل‌واچ ...

به دنبال عرضه‌ی رسمی iOS 11.3 برای کاربران، اپل دیروز اولین نسخه‌ی بتای iOS 11.4 را برای آیفون و آیپد جهت استفاده توسعه کنندگان، عرضه نمود. همچنین اولین نسخه‌ی بتای سیستم‌عامل‌های watchOS 4.3.1 برای پوشیدنی‌های اپل‌واچ و tvOS 11.4 برای تلویزیون‌ها و هوم پاد اپل منتشر شد.

به روز رسانی جدید سیستم عامل تلفن‌های هوشمند اپل یعنی iOS 11.4 علاوه بر از بین بردن اشکالات نرم افزاری نسخه قبلی توانسته قابلیت های جدیدی را نیز به این سیستم عامل اضافه کند.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

اپل - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - در هفتم فرودین ماه امسال - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - در همایشی اعلام نمود که این ورژن از سیستم عامل به همراه فریم‌ورک کلاسیک - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - کیت عرضه خواهد شد که به طور مستقیم با اپلیکیشن‌های از آیپد به نام Schoolwork سر و کار دارد. این دو در کنار هم به معلم‌ها و شاگردان کمک می‌کند که روند انجام تکالیف مدرسه را آسانتر کرده، نظارت، آنالیز پیشرفت و نمره دهی را نیز تسریع بخشد.

همچنین - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - نسخه‌ی iOS 11.4 بازگشت ویژگی AirPlay 2 به این سیستم عامل را نوید می‌دهد که در ورژن قبلی حذف شده بود. ویژگی یاد شده به کاربر اجازه می‌داد محتوای صوتی دلخواه خود را از طریق چند گجت به طور همزمان ضبط - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - کرده و حتی آن را به صورت آنلاین استریم کند.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

از این ویژگی نیز می‌توان برای ضبط و استریم به وسیله چندین هوم پاد نیز بهره برد. سیستم عامل جدید قابلیت جفت کردن استریو هوم پاد‌ها را نیز معرفی کرده است. البته - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - هنوز نمی‌توان از این ویژگی بهره برد و نیاز - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - است که آپدیت جدیدی برای سخت افزار هوم پاد عرضه گردد.

از طرف دیگر در این نسخه پیغام‌های موجود - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - در حافظه‌ی ابری iCloud دقیقا به همان شکلی که نوشته شده‌اند، ادا می‌گردنند چرا که پیغام مذکور توسط سیستم عامل و همچنین گجت‌های اپل بررسی و تنظیم خواهد شد.

ویژگی AirPlay 2 در tvOS 11.4 دوباره معرفی - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - شده و - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - به نسل چهارم و پنجم - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - تلویزیون‌های اپل که در واقع از کیفیت 4K پشتیبانی می‌کنند، بازگشته است. همچنین watchOS 4.3.1 نیز علاوه بر رفع اشکلات نرم افزاری تغییرات عمده‌ای نیز داشته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone