🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
  2. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
  3. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
  4. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
  5. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه اجاق گاز و فر مفید است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28620.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

اسامی پیام‌ رسان‌های داخلی برتر توسط شورای عالی فضای مجازی اعلام شد

شورای عالی فضای مجازی کشور پیام رسان‌ های داخلی برتر برای انجام مکاتبات و ارائه خدمات اداری و استفاده نهادها و مؤسسات دولتی، عمومی و غیر دولتی را اعلام کرد. شورای عالی فضای مجازی کشور ...

شورای عالی فضای مجازی کشور پیام رسان‌ های داخلی برتر برای انجام مکاتبات و ارائه خدمات اداری و استفاده نهادها - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر خلخال استان اردبیل - و مؤسسات دولتی، عمومی و غیر دولتی را اعلام کرد.

شورای عالی فضای مجازی کشور اعلام کرده طبق - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر خلخال استان اردبیل - بررسی‌های صورت گرفته سه پیام‌رسان اجتماعی «بله»، «سروش» و «گپ» را به عنوان پیام‌رسان‌های واجد شرایط برای انجام مکاتبات اداری و ارائه خدمات اداری و هم‌چنین انجام تبلیغات توسط نهادها و مؤسسات دولتی، عمومی و غیر دولتی در نظر گرفته است.

بر - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر خلخال استان اردبیل - اساس بند ۱۱ مصوبه «سیاست‌ها و اقدامات ساماندهی پیام‌رسان های اجتماعی» شورای عالی فضای مجازی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر خلخال استان اردبیل - کشور استفاده از پیام‌رسان‌های اجتماعی خارجی برای مکاتبات اداری و ارائه خدمات اداری را ممنوع اعلام کرده و بند ۷ آن نیز تاکید - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر خلخال استان اردبیل - بر آن دارد تا تمامی نهادها و مؤسسات دولتی، عمومی و غیر دولتی باید برای - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر خلخال استان اردبیل - تبلیغات خود از محیط پیام‌رسان های اجتماعی صرفاً داخلی با بیش از یک میلیون کاربر فعال استفاده کنند.

شایان ذکر است که وزارت ارتباطات نیز چندی پیش اعلام کرده بود حمایت‌های مالی و فنی خود را از دو پیام رسان گپ و سروش به عنوان پیام‌رسان‌های برتر ادامه خواهد داد؛ لیستی که حالا به نظر می‌رسد بله نیز به آنها اضافه شده است.

بسیاری از خبرگزاری‌های دولتی و سازمان‌های دولتی و حاکمیتی نیز با فیلتر شدن تلگرام از این پیام رسان خارج شدند و چندی پیش فعالیت خود را از سر گرفتند و البته تاکید کردند که فعالیت‌شان روی تلگرام طلایی (نسخه غربال شده تلگرام) است و نه خود تلگرام اصلی. با این وجود به نظر می‌رسد بخشنامه جدید فعالیت در این شبکه‌ها را نیز منع کرده و صرفا سه پیام رسان منتخب را به - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر خلخال استان اردبیل - عنوان جایی برای فعالیت ادارات دولتی و حکومتی معرفی کرده است.

گفتنیست بنا بر اعلام مرکز ملی فضای مجازی، موضوع «سیاست‌ها و اقدامات ساماندهی پیام‌رسان های اجتماعی» در جلسات ۳۶ تا ۴۰ شورای عالی فضای مجازی کشور به تصویب - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر خلخال استان اردبیل - رسیده است و تمامی سازمان‌ها باید به این مصوبه التزام داشته باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone