تعمیرات یخچال کرال در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  2. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  4. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  5. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10311.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

نمایشگر آیفون ۱۳ پرو مکس بالاترین امتیاز را از دیسپلی‌میت گرفت

دیسپلی‌میت به آیفون ۱۳ پرو مکس مقام بهترین نمایشگر گوشی هوشمند را داد. این گوشی اپل توانسته به بالاترین امتیاز یعنی +A دست پیدا کند و در جمع دیگر گوشی‌های هوشمند با چنین امتیازی قرار ...

دیسپلی‌میت به آیفون ۱۳ پرو مکس مقام بهترین نمایشگر گوشی هوشمند را داد. این گوشی اپل توانسته به بالاترین امتیاز یعنی +A دست پیدا کند و در جمع دیگر گوشی‌های هوشمند با چنین امتیازی قرار بگیرد. - تعمیرات یخچال کرال در شهر صومعه سرا استان گیلان - این دستگاه توانسته به ۱۲ رکورد از نظر عملکرد - تعمیرات یخچال کرال در شهر صومعه سرا استان گیلان - نمایشگر گوشی‌های هوشمند دست - تعمیرات یخچال کرال در شهر صومعه سرا استان گیلان - پیدا کند یا با آن‌ها برابری کند.

مدل‌های پرو آیفون ۱۳ به نمایشگر جدید سوپر رتینا XDR با فناوری پروموشن مجهز شده‌اند که این فناوری - تعمیرات یخچال کرال در شهر صومعه سرا استان گیلان - به معنای رفرش ریت تطبیقی ۱۰ تا ۱۲۰ هرتز است. این فناوری اجازه می‌دهد - تعمیرات یخچال کرال در شهر صومعه سرا استان گیلان - با کاهش - تعمیرات یخچال کرال در شهر صومعه سرا استان گیلان - رفرش ریت - تعمیرات یخچال کرال در شهر صومعه سرا استان گیلان - تا ۱۰ هرتز، مصرف انرژی کاهش پیدا کند و با افزایش تا ۱۲۰ هرتز، تجربه روانی را در اختیار کاربران قرار دهد. این تغییر رفرش ریت با توجه به محتوای در حال نمایش اعمال می‌شود.

یکی از رکوردهای نمایشگر آیفون ۱۳ پرو مکس مربوط به میزان روشنایی‌اش می‌شود. طبق تحلیل دیسپلی‌میت، روشنایی نمایشگر OLED این گوشی هوشمند قدرتمند برای محتوای عادی به حداکثر ۱۰۰۰ نیت می‌رسد و در حالت نمایش - تعمیرات یخچال کرال در شهر صومعه سرا استان گیلان - محتوای HDR به ۱۲۰۰ نیت می‌رسد. برای مقایسه می‌توانیم به آیفون ۱۲ - تعمیرات یخچال کرال در شهر صومعه سرا استان گیلان - پرو مکس اشاره کنیم که به ترتیب به روشنایی ۸۰۰ و ۱۲۰۰ نیت دست پیدا می‌کند.

تعمیرات یخچال کرال در شهر صومعه سرا استان گیلان

از سایر رکوردهایی که این گوشی کوپرتینویی‌ها به آن‌ها دست پیدا - تعمیرات یخچال کرال در شهر صومعه سرا استان گیلان - کرده یا با آن‌ها برابری می‌کند، می‌توان به بالاترین دقت رنگ خالص، بالاترین نسبت کنتراست و پایین‌ترین بازتاب صفحه اشاره کرد.

سامسونگ تنها تامین‌کننده نمایشگر LTPO OLED گوشی‌های آیفون ۱۳ پرو و پرو مکس به حساب می‌آید، با این حال سال آینده میلادی چنین وضعیتی تغییر خواهد کرد. ال‌جی می‌خواهد به یکی از تامین‌کنندگان نمایشگرهای LTPO OLED موردنیاز اپل تبدیل شود.

آیفون ۱۳ پرو مکس قدرتمندترین گوشی اپل برای سال ۲۰۲۱ به حساب می‌آید که از فناوری‌های متعددی بهره می‌برد. - تعمیرات یخچال کرال در شهر صومعه سرا استان گیلان - این دستگاه در - تعمیرات یخچال کرال در شهر صومعه سرا استان گیلان - تست سقوط و همچنین در مقایسه با گلکسی S21 اولترا در تست سقوط عملکرد مناسبی از خودش نشان داده. برای آشنایی بیشتر با این پرچمدار غول‌پیکر، پیشنهاد می‌کنیم به مطلب نگاه نزدیک دیجیاتو به آیفون 13 پرو مکس مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone