🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر چمخاله استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر چمخاله استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
  2. سوال: میکروسوئیچ در اجاق گاز چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28622.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

۲۹ دانشگاه ایرانی درمیان برترین مراکز آموزش عالی آسیا

«سیستم رتبه بندی دانشگاه های تایمز» (THEWUR) چهارصد دانشگاه برتر آسیا در سال ۲۰۱۹ را مشخص کرده که شامل ۲۹ مرکز آموزش عالی ایرانی هم می شود. THEWUR از معتبرترین و باسابقه‌ترین نظام‌های رتبه بندی بین‌المللی مراکز آموزش عالی ...

«سیستم رتبه بندی دانشگاه های تایمز» (THEWUR) چهارصد دانشگاه برتر آسیا در سال ۲۰۱۹ را مشخص کرده که شامل ۲۹ مرکز آموزش عالی ایرانی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر چمخاله استان گیلان - هم می شود.

THEWUR از معتبرترین و باسابقه‌ترین نظام‌های رتبه بندی بین‌المللی مراکز آموزش عالی است که از سال ۲۰۱۳ به انتشار فهرست بهترین دانشگاه - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر چمخاله استان گیلان - های آسیا نیز می پردازد. این پایگاه در - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر چمخاله استان گیلان - رتبه‌بندی خود سیزده شاخص مختلف در پنج گروه آموزش، پژوهش، استنادات، درآمد صنعتی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر چمخاله استان گیلان - و وجه بین‌المللی (اساتید، دانشجویان) را مورد بررسی قرار داده. این شاخص ها - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر چمخاله استان گیلان - قبلا در تعیین بهترین دانشگاه‌های دنیا نیز بکار رفته بودند اما در این مطالعه بر اساس ویژگی‌های مراکز آسیایی مورد بازبینی قرار گرفته اند. تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر چمخاله استان گیلان

بر اساس رتبه بندی تایمز دانشگاه نوشیروانی بابل با ۴۶.۸ امتیاز عنوان بهترین دانشگاه ایران و چهل و سوم آسیا را از آن خود کرده است. این مرکز رتبه برتر خود را مدیون کسب امتیاز عالی در بخش استنادات است چرا که از نظر آموزش، پژوهش، درآمد صنعتی و وجه بین‌المللی نسبت به - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر چمخاله استان گیلان - دانشگاه های امیرکبیر و صنعتی شریف در رتبه های ۸۰ و ۸۶ ضعیفتر است.

در رتبه های بعدی نیز دانشگاه های - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر چمخاله استان گیلان - کاشان، علم و صنعت ایران، صنعتی اصفهان و علوم پزشکی تهران به ترتیب رتبه های ۹۹، ۱۰۷، ۱۰۹ و - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر چمخاله استان گیلان - ۱۲۹ را در آسیا به خود اختصاص داده اند. تنها دانشگاه های برتر - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر چمخاله استان گیلان - از مراکز ایرانی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر چمخاله استان گیلان - در منطقه ملک عبدالعزیز، الفیصل عربستان و خلیفه امارات هستند. برای مشاهده لیست کامل اینجا کلیک کنید. تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر چمخاله استان گیلان

در این فهرست چینهوای پکن با کنار زدن NUS سنگاپور به عنوان بهترین دانشگاه آسیا دست پیدا کرده. دانشگاه علم و فناوری هنگ کنگ - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر چمخاله استان گیلان - هم با دو پله پیشرفت در رتبه سوم قرار گرفته است.

از میان ۴۰۰ دانشگاه برتر قاره کهن ژاپن با ۱۰۳ نماینده بهترین عملکرد را داشته و پس از آن چین با ۷۲ دانشگاه در رده دوم قرار دارد. در مجموع ۲۷ کشور موفق به حضور در این فهرست شده اند و - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر چمخاله استان گیلان - از کشورهای با پیشرفت قابل توجه باید به اندونزی و فیلیپین اشاره کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone