🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بانه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بانه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
  2. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
  3. سوال: اجاق گاز و فر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه اجاق گاز و فر مفید است.
  4. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: مشکل تنظیم نشدن دما میتواند دلایل مختلفی از جمله خرابی اشتعال گاز،سنسور دما،عنصر گرمایش و ... داشته باشد.
  5. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28624.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

مدیرعامل ایرانسل: تولیدکنندگان محتوا شرکای تجاری ما هستند

مدیرعامل ایرانسل در نشست همایش فرصت های تولید محتوا و کسب و کار دیجیتال اعلام کرد تمامی ارائه دهندگان سرویس‌های تولید محتوا و فعالان این حوزه و صاحبان ایده‌ها به نوعی شریک تجاری آنها هستند. به ...

مدیرعامل ایرانسل در نشست همایش فرصت های تولید محتوا و کسب و کار دیجیتال اعلام کرد تمامی ارائه دهندگان سرویس‌های تولید محتوا و فعالان این حوزه و صاحبان ایده‌ها به نوعی شریک تجاری آنها هستند. به گفته مدیرعامل ایرانسل؛ این اپراتور همیشه نگاه ویژه‌ای به محتوا داشته و پلتفرم چارخونه نیز قصد دارد همکاری ویژه‌ای با تولیدکنندگان محتوا داشته باشد.

«بیژن عباسی» همکاری بخش خصوصی را در این زمینه نیز امر مهمی دانست و تاکید کرد که ایرانسل قصد دارد شرایط قابل توجهی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بانه استان کردستان - را به تولیدکنندگان محتوا ارائه کند: « - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بانه استان کردستان - به همین منظور پلتفرم چارخونه را توسعه دادیم. بهره برداری حداکثری از اکوسیستم کسب و کارهای دیجیتال می‌تواند در آینده نزدیک ما را به تحول در اقتصاد دیجیتال برساند.»

مدیرعامل ایرانسل معتقد است که مفهوم اقتصاد دیجیتال در دنیای امروز از جمله مهمترین مفاهیمی است که باید به آن توجه شود: «برای مثال آمریکا هم اکنون ۱۸ درصد از پتانسیل بالقوه خود در این حوزه را به آینده اقتصاد دیجیتال اختصاص داده است. ما هم باید در این زمینه تلاش کنیم چرا که به گفته کارشناسان درآمد از این بخش در سالیان آینده به ۱۰ تریلیون دلار در جهان خواهد رسید.»

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بانه استان کردستان

«محمدرضا بهمنی» رییس مرکز فناوری - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بانه استان کردستان - اطلاعات و رسانه های دیجیتال نیز در این - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بانه استان کردستان - نشست وجود شرکت بخش خصوصی در تولید محتوا را ضروری دانست. بهمنی ایجاد یک سازمان صنایع خلاق در زمینه تولید محتوا را نیز - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بانه استان کردستان - امر ضروری دیگری معرفی کرد و گفت:

«فعالان کسب‌وکارهای مجازی نقش کلیدی در زمینه تولید محتوا دارند. آنها - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بانه استان کردستان - حرف اول و آخر را پیرامون خلاقیت و نوآوری در تولیدات - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بانه استان کردستان - محتوا می‌زنند و باید تلاش کنند که بتوانیم در این زمینه صادرات نیز داشته باشیم.»

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بانه استان کردستان

به باور بهمنی اپراتورها و پلتفرم‌های تولید محتوا بازیگران جدی تولید محتوا هستند و اگر آنها را نادیده بگیریم راه را به جایی نخواهیم برد:

«آنها باید یک نقشه استراتژیک محتوا داشته باشند تا بتوانند دغدغه‌های فرهنگی را در این زمینه اجرا کنند.»

بهمنی نقش سرمایه‌گذار را نیز در این میان بسیار مهم معرفی کرد و تاکید کرد که باید طوری رفتار کنیم تا آنها باور کنند سرمایه‌گذاری در زمینه تولید محتوا و فعالان آن یک سرمایه‌گذاری سودده و قوی خواهد بود. به باور او در این بین می‌توان به پتانسیلهایی همچون موقوفات در کشور نیز توجه کرد و از آنها هم در این تجارت بهره برد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone