🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  2. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  3. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  4. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  5. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44936.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

هوآوی گجت های جدیدش را معرفی کرد: دوربین پانوراما و مچ بند Sports Band

این روزها بازار معرفی محصولات جدید هوآوی حسابی داغ شده و پس از رونمایی از میان رده های سری Nova، تلفن ارزان قیمت Y6، دو مدل لپتاپ و موبایل اقتصادی Honor 6A، حالا نوبت به ...

این روزها بازار معرفی محصولات جدید هوآوی حسابی داغ شده و پس از رونمایی از میان رده های سری Nova، تلفن ارزان قیمت Y6، دو مدل لپتاپ و موبایل اقتصادی Honor 6A، حالا نوبت به لوازم جانبی جدید این کمپانی چینی رسیده است.

شرکت مذکور در ادامه رونمایی از محصولات خود، حالا از سه ابزار جانبی جدید پرده - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - برداشته که شامل یک دوربین پانوراما، مچ بند های ورزشی و یک - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - هدست بلوتوث می شود.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

دوربین پانورامای هوآوی از طریق کانکتور USB-C به تلفن همراه متصل می شود

دوربین مورد بحث با نام کامل «Huawei Panoramic Camera» همان طور که از اسمش پیداست، برای ثبت تصاویر عریض پانوراما طراحی شده و دارای دو سنسور 13 مگاپیکسلی است که پشت به هم در یک ماژول قرار گرفته اند. نکته جالب در ارتباط با این محصول، کانکتور USB-C آن است که به کاربر اجازه می دهد دوربین پانورامای خود - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - را به ابزارهایی که قابلیت OTG دارند متصل نماید. این وسیله - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - از روز 9 تیر - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - با قیمت - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - حدودی 130 دلار به بازار عرضه می شود.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

گجت بعدی «Huawei Sports Band» نام دارد که علی رغم رونمایی برند زیر مجموعه هوآوی از «Honor Band A2» - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و شباهت انکار ناپذیر این دو محصول، - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مچ بند جدید با نمونه معرفی شده از سوی «آنر» تفاوت هایی دارد. به عنوان مثال دستبند ورزشی هوآوی در مدل های گران تر برای ارزیابی دقیق تمرینات از GPS بهره برده و تا عمق - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - 50 متری خاصیت ضد آب دارد.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

سنسور ضربان قلب دیگر ویژگی مچ بند هوآوی است که به ادعای کمپانی، با استفاده از چیپست جدید - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - 80 درصد بهینه تر عملکرده - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و با یکبار شارژ، 21 روز کاربری را - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تضمین می کند. مدل معمولی «Sports Band» حدود 44 دلار قیمت داشته که اگر ورژن GPS دار آن - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - را بخواهید، باید 57 دلار - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بپردازید. این محصول در تاریخ 23 تیر ماه قابل خریداری - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - خواهد بود.

سومین محصولی که هوآوی معرفی کرده، یک دستگاه هدست بلوتوث است که اطلاعات زیادی از آن در دست نیست، و فقط می دانیم به سنسور ضربان قلب مجهز شده، و باید - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - منتظر بود - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و دید شرکت سازنده چه کاربردهای خاصی را برای این ابزار تعریف خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone