🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  2. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44938.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

پیام رسان فیسبوک Messenger با اختلال گسترده در سرتاسر جهان روبروست

پیام رسان فوری فیسبوک که به نام «مسنجر» (Messenger) شناخته می شود و بیش از 1.2 میلیارد کاربر ماهانه را در اختیار دارد، طی ساعات گذشته در بسیاری از کشورهای جهان از دسترس خارج شده است. ...

پیام رسان فوری فیسبوک که به نام «مسنجر» (Messenger) شناخته می شود و بیش از 1.2 میلیارد کاربر ماهانه را در اختیار دارد، طی ساعات گذشته در - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بسیاری از کشورهای جهان از دسترس خارج شده است. تعداد زیادی از کاربران این اپلیکیشن گزارش می دهند که نمی توانند به سابقه پیام های گذشته دست یابند، ضمن اینکه ارسال یا دریافت پیام نیز با مشکل مواجه شده است.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

دیشب دسترسی به مسنجر از طریق اپلیکیشن موبایل یا وب سایت فیسبوک برای کاربران آمریکا، کانادا، اروپا، و جنوب شرقی آسیا مختل شده بود، اما بیشترین اختلال در کشورهای اروپایی دیده می شد:

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

فیسبوک هنوز پاسخی در این رابطه ارائه - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نکرده، اما مشخص است که با مشکلات فنی گسترده ای دست - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و پنجه نرم می کند. البته وب سایت فیسبوک و اپلیکیشن موبایل این شبکه اجتماعی بدون هیچ مشکلی در دسترس کاربران قرار دارند. در حال حاضر اختلال در آمریکا تا حد زیادی کاهش یافته، اما کاربران اروپایی هنوز اختلال قابل توجهی را تجربه می کنند:

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

گفتنیست دیروز خطوط هوایی بین المللی «بریتیش ایرویز»  نیز به علت مشکلات فنی، تمامی پروازهایش از لندن را کنسل کرد، اما اعلام نمود این رخداد هیچ ارتباطی به حملات تروریستی یا سایبری ندارد. حال باید دید آیا فیسبوک نیز چنین احتمالی را رد می کند یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone