تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  4. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  5. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44932.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

فاش شدن تصاویری تازه از میان رده لنوو موتو G5S پلاس

همانطور که احتمالاً می دانید انتظار می رود لنوو در آینده ای نزدیک دو موبایل تازه از سری موتو را رونمایی کند. این تلفن های همراه هم اکنون با نام های موتو G5S و G5S ...

همانطور که احتمالاً می دانید انتظار می رود لنوو در آینده ای نزدیک دو - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - موبایل تازه از سری موتو را رونمایی کند. این تلفن های همراه - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - هم اکنون با نام های موتو G5S و G5S پلاس شناخته شده و از لحاظ مشخصات سخت افزاری هر دو در دسته بندی میان رده ها قرار - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - می گیرند.

اخیراً تصاویری از تلفن همراه موتو G5S پلاس به فضای مجازی راه یافته که طراحی ظاهری و برخی المان - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - های مورد انتظار آن را فاش می سازند.

موتو G5S پلاس میان رده لنوو بوده که به دوربین دوگانه مجهز است

گفتنی است در تصاویر منتشر شده می توان دید که موتو G5S پلاس در رنگ بندی های طلایی، خاکستری و نقره ای راهی بازار رقابت خواهد شد.

علاوه بر آن در مورد مشخصات سخت افزاری موتو G5S پلاس باید اشاره کرد که میان رده تازه لنوو از نمایشگر 5.5 اینچ فول اچ دی و چیپست اسنپدراگون 430 برخوردار است.

همچین لازم به ذکر است که موتو G5S پلاس به یک ماژول دوربین دوگانه به عنوان دوربین اصلی مجهز بوده و سنسور تشخیص اثر انگشت آن هم با - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دکمه هوم ادغام شده است. گفتنی است - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تصاویر زنده و واقعی افشا شده از تلفن همراه مذکور نشان می دهد که لنوو از اندروید نوقا 7.1.1 - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - در آن بهره برده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone