🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
  2. سوال: کانوکشن فر چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
  3. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  4. سوال: در اجاق فر باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی قفل و لولای درب یا گیر کردن ذرات خارجی می تواند باعث اشکال در باز و بسته کردن درب فر شود.
  5. سوال: چرا فر من به دمای تنظیم شده نمی رسد؟
    پاسخ: مشکل تنظیم نشدن دما میتواند دلایل مختلفی از جمله خرابی اشتعال گاز،سنسور دما،عنصر گرمایش و ... داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40948.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

بررسی دوربین آیفون 10توسط عکاس نشنال جئوگرافیک

محصولات اپل همیشه در زمینه دوریبن حرف های زیادی را برای گرفتن داشته اند و آخرین پرچمدار این کمپانی هم به تائید پایگاه تخصصی DxOMark پس از پیکسل 2، بهترین دوربین را در بین اسمارت فون ها ...

محصولات اپل همیشه در زمینه دوریبن حرف های - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران - زیادی را برای گرفتن داشته - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران - اند و - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران - آخرین پرچمدار این کمپانی هم به تائید پایگاه تخصصی DxOMark پس از پیکسل 2، بهترین دوربین را در بین اسمارت فون ها - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران - دارد.

اغلب پس از - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران - عرضه موبایل های اپل نقدهای بسیاری درباره دوربین آنها منتشر می شود و - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران - یکی از شناخته شده ترین تحلیلگران در این زمینه «آستین مان» نام دارد.

مان که عکاسی مشهور است و تصاویرش در مجلات معتبری از قبیل نشنال جئوگرافیک منتشر می شوند، سابقه عکاسی و بررسی تمامی مدل های آیفون را دارد.

او - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران - که - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران - چند هفته قبل طی سفری به هند دوربین آیفون 8 را بهتر از دیگر موبایل ها - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران - ارزیابی کرده بود، این بار برای بررسی دوربین آیفون 10 به گواتمالا - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران - سفر کرده است.

گفتنی است آیفون 10 به دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی مجهز شده که از یک لنز عریض با گشودگی دیافراگم f/1.8 و یک لنز تله فوتو با گشودگی دیافراگم f/2.4 بهره می برد. هردو لنز نیز از لرزشگیر اپتیکال (OIS) بهره می برند.

مان معتقد است که بهترین ویژگی آیفون 10در مقایسه با آیفون 8 پلاس اندازه آن است که به راحتی در دست جای می گیرد. علاوه بر این کیفیت بالای نمایشگر OLED نیز او را تحت تاثیر قرار داده - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران - است:

نمایشگر - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران - این موبایل فوق العاده است، رنگ مشکی آن بسیار واقعی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران - بوده و کنتراست هم به دقت تنظیم شده است.

او در ادامه به بهبود - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران - عملکرد لنز تله فوتو، افزایش سرعت تصاویر پرتره، کارایی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران - بالای دوربین در شرایط با نور کم و نرم افزار Dolby Vision پرداخته است.

در ادامه می توانید - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران - تصاویر ثبت شده با آیفون 10 در گواتمالا را ببینید:

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران
تصاویر ثبت شده با دوربین های اصلی (سمت چپ) و سلفی (سمت راست) در شرایط با نور بسیار کم
تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران
تصویر ثبت شده با قابلیت پرتره

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر نمک آبرود استان مازندرانتعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone