🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  2. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
  3. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  4. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
  5. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40949.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

هشدار مرکز ماهر: مراقب آسیب پذیری کروم باشید

دوربین و میکروفون های تعبیه شده بر روی انواع موبایل و لپتاپ جدا از کارکرد اصلی که دارند، گاها میتوانند امنیت کاربران را به خطر بیاندازند و بدون اطلاع آنها، توسط یک هکر حریم خصوصی ...

دوربین و میکروفون های تعبیه شده بر روی انواع موبایل و لپتاپ جدا از کارکرد اصلی که دارند، گاها میتوانند امنیت کاربران را به خطر بیاندازند و بدون اطلاع آنها، توسط یک هکر حریم خصوصی کاربران را نقض کنند. برخلاف تصور عمومی، هک کردن دوربین و میکروفن موبایل و لپ تاپ کار چندان غیرممکنی نیست.

حالا مرکز ماهر (سازمان - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر چمستان استان مازندران - فناوری اطلاعات ایران) به تازگی اعلام کرده که یک نقض طراحی UX در مرورگر محبوب گوگل کروم (که در بین کاربران ایرانی هم بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد) باعث شده که برخی سایت‌های مخرب بتوانند صدا و یا - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر چمستان استان مازندران - تصویر کاربر را بدون هیچ‌گونه هشدار و اعلامی ضبط کنند.

این آسیب‌پذیری مدت‌هاست که به گوگل گزارش شده اما این شرکت - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر چمستان استان مازندران - زیربار نا امن بودن این مروگر اینترنتی نرفته است. بر اساس اطلاعات مرکز ماهر - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر چمستان استان مازندران - این مشکل در نسخه - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر چمستان استان مازندران - 57.0.2987 مرورگر گوگل - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر چمستان استان مازندران - کروم و سیستم عامل ویندوز 10 نسخه 64 بیتی بیشتر مشاهده - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر چمستان استان مازندران - شده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر چمستان استان مازندران
برخی از انواع دسترسی که خود کاربر به مرورگر و سایت‌ها می‌دهد

«بهرنگ بینش»، کارشناس - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر چمستان استان مازندران - امنیت اطلاعات درباره چنین آسیب‌هایی اطلاعات بیشتری به دیجیاتو می‌دهد:

دراینکه این موارد خطرساز هستند - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر چمستان استان مازندران - شکی نیست اما این نکته را باید در نظر داشت که در اکثر موارد دسترسی‌ها توسط خود کاربر به مرورگر و سایت‌ها داده می‌شود. شاید شما هم حین استفاده از برخی سایت‌ها دسترسی‌های خاصی به گوگل کروم داده باشید. مثلا برای عموم سایت‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر چمستان استان مازندران - سفارش غذای آنلاین شما می‌توانید این - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر چمستان استان مازندران - دسترسی را به گوگل کروم خود بدهید تا سایت مذکور از موقعیت مکانی شما (لوکیشن) آگاه شود تا بتواند رستوران‌های اطرافتان را - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر چمستان استان مازندران - نشانتان بدهد.

وی در ادامه به پروتکل WebRTC اشاره می‌کند که پایه اصلی ارتباطات ویدویی و صوتی مرورگرها بر مبنای آن انجام می‌شود. او همچنین به فواید دسترسی مرورگر - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر چمستان استان مازندران - به دوربین اشاره می‌کند و می‌گوید:

البته این تکنولوژی هم مثل سایر تکنولوژی‌ها هم زاویه روشن دارد و هم زاویه تاریک. دسترسی‌های اینچنینی می تواند ویدیو چت‌های گوناگون سایت‌های مختلف را فعال کند و یا کارکرد بسیاری از سایت‌ها مثل Google Hangouts را برای کاربران راحت‌تر بسازد. - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر چمستان استان مازندران - اما خطر نقض حریم خصوصی در کمین این دسترسی نیز وجود دارد؛ خطری که با همین آسیب جدید کشف شده در مرورگر کروم دیده می‌شود.

اﺟﺎزه کلی از کاربر برای موارد ضبط صدا و تصویر ﻓﻘﻂ ﻳﻜﺒﺎر از او پرسیده می‌شود که همین مساله احتمال خطای پذیرش آن را بالا می‌برد. - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر چمستان استان مازندران - گرچه در برخی مرورگرها نمادهایی وجود دارد تا کاربر متوجه شود که صدا و تصویرش در حال ضبط شدن است.

اما آسیبی که مرکز ماهر از آن سخن می‌گوید مشکلی اساسی تر از حرف‌های این کارشناس اطلاعات دارد. این مشکل بدون هشدار دادن به کاربر مشغول به ضبط تصاویر و صدا می‌شود - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر چمستان استان مازندران - و هیچ نشانه‌ای هم از ضبط بصری آن به چشم نمی‌خورد.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر چمستان استان مازندران
این کد پایه جاوا اسکریپتی است که با - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر چمستان استان مازندران - اجرای آن در - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر چمستان استان مازندران - برخی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر چمستان استان مازندران - سایت‌ها - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر چمستان استان مازندران - باعث ضبط صدا و تصویر بازدید کننده می‌شود

بر اساس گفته‌های مرکز ماهر این حملات از صفحات pop-under به کاربر وارد می‌شود که برعکس صفحات آزاردهنده pop-up در یک سربرگ (TAB) - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر چمستان استان مازندران - جداگانه باز می‌شوند و فهمیدن - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر چمستان استان مازندران - حضور آنها برای کاربر سخت است به طوری که در بسیاری از موارد متوجه ظاهر شدن آن نمی‌شود.

همان‌طور که گفته شد گوگل این مشکل را به عنوان یک آسیب‌پذیری از سمت مرورگر - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر چمستان استان مازندران - خود قبول نکرده و از همین رو تنها می‌توان نکاتی را انجام - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر چمستان استان مازندران - دادتا شدت دچار شدن به این موضوع کمتر شود. مرکز ماهر غیرفعال کردن - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر چمستان استان مازندران - پروتکل WebRTC را پیشنهاد کرده که بهرنگ بینش نحوه انجام آن را به دیجیاتو در دو مرورگر محبوب ایرانیان به این - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر چمستان استان مازندران - شکل بیان می‌کند:

در مرورگر فایرفاکس باید - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر چمستان استان مازندران - در قسمت آدرس مرورگر - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر چمستان استان مازندران - عبارت about:config را بنویسیم و - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر چمستان استان مازندران - سپس  وضعیت media.peerconnection.enabled  به گزینه  false تغییر دهیم. برای مرورگر کروم که بیشتر این مشکل را دارد نیز می‌توان از افزونه‌ای به نام WebRTC Network Limiter استفاده کرد که توسط آن امکان ایجاد محدودیت برای این پروتکل میسر می‌شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر چمستان استان مازندران
این عکس مارک زاکربرگ، موسس فیس‌بوک که چند ماه پیش به اشتراک گذاشته شد نشان می‌دهد که حتی او هم به امنیت اینترنت اعتقاد ندارد و هم دوربین و هم درگاه میکروفون لپ‌تاپ خود را پوشانیده است

زدن برچسب بر - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر چمستان استان مازندران - روی دوربین لپ‌تاپ‌ها هم یکی دیگر از مواردیست که کارشناسان آن را به کاربران توصیه - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر چمستان استان مازندران - می‌کنند و حتی گجت‌هایی برای - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر چمستان استان مازندران - این امر ساخته شده ولی این نکته را باید در نظر داشت که زدن این برچسب‌ها - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر چمستان استان مازندران - فایده‌ای برای ضبط صدا ندارد و صرفا جلوگیری از ضبط تصاویر را - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر چمستان استان مازندران - با خود به همراه دارند. اصولا بهتر است کابران - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر چمستان استان مازندران - در حین وبگردی اولا از سایت‌های معتبر بازدید کنند و در ثانی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر چمستان استان مازندران - اگر با باز شدن بی‌سروصدای پنجره‌های مختلفی در حین دیدن یک سایت مواجه شدند، آن‌ها را بدون توجه به نوشته‌هایشان سریعا ببندند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone