🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر رودبار استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  2. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22966.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

کشف پروتئین در یک شهاب سنگ برای اولین بار؛ زندگی فرازمینی وجود دارد؟

دانشمندان توانستنه‌اند برای اولین بار یک ساختار پروتئینی داخل یک شهاب سنگ پیدا کنند که تاکنون نظیر آن دیده نشده بود. این پروتئین که همولیتین نام دارد، نقشی اساسی در شکل‌گیری پازل حیات فرازمینی را ...

دانشمندان توانستنه‌اند برای اولین بار یک ساختار پروتئینی داخل یک شهاب سنگ پیدا کنند که تاکنون نظیر آن دیده نشده بود. این پروتئین که همولیتین نام دارد، نقشی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر رودبار استان گیلان - اساسی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر رودبار استان گیلان - در شکل‌گیری پازل حیات فرازمینی را ایفا می‌کند.

دانشمندان دانشگاه هاروارد موفق شدند همولیتین را داخل شهاب سنگی به نام اسفر ۰۸۶ ‌(Acfer) که سال ۱۹۹۰ در نیجریه به زمین برخورد کرده بود پیدا کنند. این - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر رودبار استان گیلان - پروتئین - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر رودبار استان گیلان - آهن و لیتیوم را در دل خود جای داده و - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر رودبار استان گیلان - بسیار کوچک است. پروتئین یاد شده از آمینو اسید گلیسین تشکیل شده که انتهای شاخه‌ها آن، اتم‌های آهن، اکسیژن و لیتیوم قرار گرفته است. با وجود - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر رودبار استان گیلان - این که این تشکیلات به خوبی شناخته شده هستند، تاکنون نظیر آن‌ها روی زمین دیده نشده بود.

پروتئین همولیتین می‌تواند آخرین تکه پازلی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر رودبار استان گیلان - باشد که - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر رودبار استان گیلان - مدعی است زندگی برای اولین بار در فضا - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر رودبار استان گیلان - تشکیل شده و سپس در اثر برخورد سنگ‌های فضایی به کره زمین و احتمالا سیاره‌های دیگر، راه یافته است. - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر رودبار استان گیلان - آمینو اسید‌ها به - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر رودبار استان گیلان - همراه شکر، مواد ارگانیک و مولوکول‌های خاص همگی در سنگ‌های فضایی یافت شده بودند و این نظریه را تا حدودی پشتیبانی می‌کردند.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر رودبار استان گیلان

با این حال پیدا کردن آمینو اسیدها در - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر رودبار استان گیلان - فضا یک چیز است، چینش آن‌ها به این صورت خاص، - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر رودبار استان گیلان - یک چیز دیگر. دانشمندان هنوز نتوانسته‌اند نحوه تشکیل پروتئین همولیتین - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر رودبار استان گیلان - در فضا را پیدا کنند ولی احتمال می‌دهند گلیسین روی ذرات غبار نشسته و سپس ابرهای گرم مولکولی شرایط بهینه برای تبدیل آن به زنجیره‌های پلیمر و در نهایت پروتئین را تامین کرده‌اند.

پروتئین همولیتین به تنهایی نمی‌تواند نشان‌دهنده زندگی فرازمینی باشد، ولی می‌تواند نحوه تشکیل - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر رودبار استان گیلان - زندگی روی کره زمین یا سیاره‌های - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر رودبار استان گیلان - دیگر را نشان دهد. گروه‌های اتمی انتهای این پروتئین همواره به عنوان جاذب‌های فوتون نوری شناخته می‌شوند که آب را به هیدروژن و اکسیژن می‌شکند. یکی از محققین این پژوهش در - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر رودبار استان گیلان - این رابطه می‌گوید:

این مولکول کاندید خوبی برای شکست آب و تامین انرژی اولیه برای تبدیل واکنش‌های شیمیایی به بیوشیمیایی با در نظر - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر رودبار استان گیلان - گرفتن - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر رودبار استان گیلان - جرم و فاصله - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر رودبار استان گیلان - آن از خورشید روی سطح زمین است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر زرین بانو نوشته شده درتاریخ 1402/03/08
روز بخیر آیا میشه بگید شما منطقه کوی حسینی رودبار خدمات دارید.
پاسخ: بله در کوی حسینی شهر رودبار خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone