تعمیرات یخچال یخساران در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  2. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24053.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

احتمال تمدید 90 روزه مهلت هواوی برای داد و ستد با کمپانی‌های آمریکایی

با اینکه هنوز تحریم های آمریکا علیه هواوی به قوت خودشان باقی هستند اما این کمپانی چینی احتمالا 90 روز دیگر فرصت دارد تا با خرید از شرکت‌های آمریکایی، نیاز مشتریان و محصولات فعلی خود ...

با اینکه هنوز تحریم های آمریکا علیه هواوی به قوت خودشان باقی هستند اما این کمپانی چینی احتمالا 90 روز دیگر فرصت دارد تا با خرید از شرکت‌های آمریکایی، نیاز مشتریان و محصولات فعلی خود را پوشش دهد.

بر اساس گزارش رویترز، هواوی پیش از پایان مهلت لایسنس موقت - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بویین زهرا استان زنجان - فعلی که روز 28 مرداد (19 آگوست) به پایان می‌رسد یک «لایسنس عمومی موقت» - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بویین زهرا استان زنجان - دریافت - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بویین زهرا استان زنجان - می‌کند. با این مهلت سه ماهه وزارت بازرگانی آمریکا مجوزهای قبلی موقتی که برای هواوی صادر شده بود را تا ماه نوامبر تمدید خواهد کرد.

اما به هر حال حتی با وجود این تمدید مهلت، شرکت چینی تنها در صورتی امکان تهیه محصولات شرکت‌های آمریکایی را خواهد داشت که بخواهد خدمات و سفارشاتی که پیش از تحریم به مشتریان خود وعده داده بود را برآورده کند و تأمین هر گونه نیاز برای تولیدات جدید، نیازمند تأیید دولت آمریکا خواهد بود. به گفته یکی از منابع خبری رویترز، قرار است ترامپ و شی جین پینگ این هفته و طی یک مکالمه تلفنی، در مورد هواوی به گفتگو بنشینند.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر بویین زهرا استان زنجان

دولت ترامپ ماه می امسال هواوی و 68 شرکت زیر مجموعه آن را - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بویین زهرا استان زنجان - به لیست سیاه وزارت بازرگانی اضافه کرد. به عقیده آنها هواوی با جاسوسهای دولت چین همکاری - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بویین زهرا استان زنجان - کرده و یک تهدید برای امنیت ملی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بویین زهرا استان زنجان - آمریکا به شمار می‌رود. در - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بویین زهرا استان زنجان - پی این موضوع کمپانی‌های آمریکایی از داد و ستد با هواوی منع شدند.

از آنجایی که تحریم هواوی با جنگ تجاری چین و آمریکا همزمان شده، کمپانی چینی با رد اتهامات آمریکا ادعا می‌کند که کمپانی‌های این کشور قادر به رقابت با آن‌ها نبوده و به همین دلیل آمریکا قصد زیر سوال بردن اعتبار هواوی را دارد.

با این حال ماه گذشته ترامپ ادعایی مبنی بر کاهش شدت تحریم های آمریکا علیه هواوی داشت. بر اساس گفته‌های او در واقع - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بویین زهرا استان زنجان - لایسنس تجارت با هواوی در صورتی برای یک شرکت آمریکایی صادر می‌شود که به - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بویین زهرا استان زنجان - تشخیص دولت این کشور تهدیدی برای امنیت ملی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بویین زهرا استان زنجان - به - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بویین زهرا استان زنجان - شمار نیاید. با این حال به گفته هواوی این ادعای ترامپ تأثیر چندانی در وضعیت تحریم‌های این شرکت - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بویین زهرا استان زنجان - نداشته - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بویین زهرا استان زنجان - است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone