🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  2. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  3. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  4. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  5. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19039.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

درآمد فصلی اپل برای نخستین بار از مرز 100 میلیارد دلار گذشت

در آمد اپل برای نخستین بار در طول تاریخ فعالیت خود، در بازه زمانی سه ماهه اول سال مالی 2021 به رقمی درحدود 111.4 میلیارد دلار رسید و رکورد جدیدی را ثبت کرد. بدین ترتیب ...

در آمد اپل برای نخستین بار در طول تاریخ فعالیت خود، در بازه زمانی سه ماهه اول سال مالی 2021 به رقمی درحدود 111.4 میلیارد دلار رسید و رکورد جدیدی را ثبت کرد. بدین ترتیب سود هر سهم یا EPS اپل به 1.68 دلار رسیده است.

درآمد سه ماهه اول سال مالی 2021 اپل نشان می‌دهد گوشی‌های آیفون 12، آیفون 12 مینی، آیفون 12 پرو و ​​آیفون 12 پرو مکس توانسته‌اند جای خود را به خوبی در بازار باز کنند.

با وجودی که امسال فروش جدیدترین آیفون‌های - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر زنجان استان زنجان - اپل نسبت به سال‌های قبل کمی با تاخیر همراه بود، اما با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شد - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر زنجان استان زنجان - و اپل از طریق فروش گوشی‌های آیفون جدیدش بیش از 65 میلیارد دلار درآمد کسب کرد. - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر زنجان استان زنجان - این بالاترین رکورد فروش آیفون اپل طی سال‌های فعالیت این شرکت است. رکورد قبلی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر زنجان استان زنجان - مربوط به سه ماهه اول 2018 است - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر زنجان استان زنجان - که درآمد اپل - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر زنجان استان زنجان - از - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر زنجان استان زنجان - فروش گوشی‌های آیفون در آن مقطع زمانی به 61.58 میلیارد دلار رسیده بود.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر زنجان استان زنجان

برخی بر این باورند که گوشی‌های سری آیفون 12 به دلیل پشتیبانی از شبکه 5G توانسته‌اند جذابیت خاصی در بین کاربران ایجاد کنند و همین مساله باعث فروش خوب گوشی‌های این سری شده است.

از سوی دیگر به دلیل همه گیری کرونا، خانه نشینی بسیاری از کاربران و نیاز به آموزش از راه دور باعث شد که محصولات دیگری همچون مک‌بوک‌ و آیپد اپل نیز فروش بی‌نظیری داشته باشند. در سه ماهه پایانی سال 2020، فروش آیپد با رشد 41 درصد و فروش سیستم‌های مک با رشد 21 درصد نسبت به مدت - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر زنجان استان زنجان - مشابه سال قبل، روبرو شد.

«تیم کوک» مدیرعامل اپل در تماسی با سرمایه گذاران اعلام کرد که تعداد دستگاه‌های فعال - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر زنجان استان زنجان - اپل در سراسر جهان طی سه ماهه گذشته از مرز 1.65 میلیارد دستگاه عبور کرده و از این - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر زنجان استان زنجان - تعداد دستگاه فعال، - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر زنجان استان زنجان - یک میلیارد آن را گوشی‌های آیفون تشکیل می‌دهند.

محصولات دیگر اپل همچون ایرپاد، ایرپاد پرو و اپل واچ نیز رشد فروش خوب 30 درصدی را نسبت به سال قبل از آن خود کردند.

از سوی دیگر اپل جدیدترین سرویس اشتراک پولی خود را با نام اپل فیتنس پلاس (Apple Fitness Plus) معرفی کرد تا بتواند در کنار فروش محصولات سخت افزاری، سود خوبی نیز از فروش سرویس و خدمات خود کسب کند. همچنین برخی سرویس‌های اپل همچون اپل تی‌وی پلاس عملکرد خوبی از خود نشان داده و رشد سالانه 24 درصد درآمدی را برای اپل به همراه داشته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone