🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
  3. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم های ظریفی که جریان برق زا از فندک به ترانس جرقه زن منتقل میکنند.
  5. سوال: دلیل کامل و یکنواخت پخته نشدن غذا در فر چیست؟
    پاسخ: اگرحسگر ها و المنت های حرارتی درست کار کنند باید سینی فر را بررسی کنید که به طور صحیح قرار گرفته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43708.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

اپل یک ژورنال با تمرکز روی هوش مصنوعی راه اندازی کرد

اپل از یک ژورنال دیجیتال جدید رونمایی کرده تا در آن دستاوردهایی که در حوزه یادگیری ماشینی به دست آورده را نمایش دهد. به عنوان اولین مطلب، توضیح داده شده که این شرکت برای بهبود ...

اپل از یک ژورنال دیجیتال جدید رونمایی کرده تا در آن دستاوردهایی که در حوزه یادگیری ماشینی به - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - دست آورده را نمایش دهد. به - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - عنوان اولین مطلب، توضیح داده شده که این شرکت برای بهبود رئالیسم تصاویر مصنوعی چه کار هایی کرده. این تکنیک به الگوریتم ها می آموزد که چطور تصاویر را - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - دسته بندی کنند.

یکی از بزرگ ترین مشکلات در زمینه هوش - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - مصنوعی، آموختن مسائلی است که برای انسان ها اهمیت دارد. یک برنامه دستی می تواند به هوش مصنوعی نکاتی را در مدت زمانی بسیار بسیار طولانی بیاموزد و نیازمند انرژی بسیاری هم خواهد - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - بود اما در - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - عوض یادگیری ماشینی، هوش مصنوعی را مطابق خواسته - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - های انسانی پیش می برد. اگرچه تکنیک فوق چندان جدیدی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - نیست اما چندان به صرفه نبوده. به همین دلیل است که اپل - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - قصد دارد یک مدل بهتر - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - و اقتصادی را توسعه دهد.

واضح است که تمرکز دنیای تکنولوژی روی هوش مصنوعی بسیار بالا بوده و اپل به عنوان - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - یک پیشرو در صنعت نمی تواند پشت سر رقبایی نظیر گوگل و فیسبوک باقی بماند؛ چه - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - در زمینه جذب استعدادهای درخشان و چه در تولید محصولات درجه یک.

دیگر شرکت ها مرتبا نتایج تحقیقات خود را منتشر می کنند و تیتر خبرگزاری ها می شوند - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - اما اپل با راه اندازی این ژورنال قصد دارد عقب افتادگی خود از جریان هوش مصنوعی را جبران کرده و هر چند کمی دیر، اما به بازی بیاید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone