🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  2. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  3. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  4. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  5. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43714.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

آیا نوکیا 3310 تست استقامت را با موفقیت می گذراند؟ [تماشا کنید]

بالاخره نوبت به نوکیا 3310 جدید هم رسید تا زیر تیغ برود و ببینیم آیا نوکیا هنوز هم مانند گذشته، می تواند موبایل های مستحکم بسازد یا خیر. چند ماه پیش، نوکیا ورژن به روز ...

بالاخره نوبت به نوکیا 3310 جدید هم رسید - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - تا زیر تیغ برود و ببینیم آیا نوکیا هنوز هم مانند گذشته، می تواند موبایل های مستحکم بسازد یا خیر. چند ماه پیش، نوکیا ورژن به روز شده ای از موبایل محبوب قدیمی خود منتشر کرد که دست بر قضا به اندازه همان دوران سخت جان است.

کانال یوتیوب JerryRigEverything طی چند تست مختلف از جمله خراش نمایشگر، بریدن گوشه ها، در معرض - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - آتش قرار دادن نمایشگر و - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - حتی خم کردن دستگاه از هر دو سمت قصد دارد به - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - این پرسش پاسخ دهد که آیا - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - نوکیا 3310 جدید - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - دوام می آورد یا نه.

احتمالا می دانید که نوکیا 3310 از پلاستیک ساخته شده و بسیار هم ارزان قیمت است، بنابراین انتظار نمی رود که جنس درجه یکی برای آن به کار گرفته شده باشد ولی در شکنجه های آقای جِری، نوکیا 3310 حیرت انگیز عمل می کند.

نمایشگر پلاستیکی و پوشش پلاستیکی لنز دوربین احتمالا در طولانی مدت قربانی بیشترین صدمات - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - خواهند بود که با توجه به کارایی دستگاه برای انجام کارهای ساده و نه تماشای ویدیو و عکسبرداری حرفه ای، به نظر نمی رسد مشکل خاصی داشته باشد. در ادامه ویدیو را تماشا می کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone