🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  3. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  4. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  5. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43718.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

تحقیقات ناسا نشان می دهد صدای پهپادها، از صدای دیگر وسایل نقلیه آزاردهنده تر است

محققان ناسا اخیراً دست به تحقیقی نامتعارف زده اند و به این نتیجه رسیده اند که صدای پهپادها، آزاردهنده ترین صدا در میان تمام وسایل نقلیه زمینی است. در این تحقیق، از افراد مختلفی خواسته ...

محققان ناسا اخیراً دست به تحقیقی نامتعارف زده اند و به این نتیجه رسیده اند که صدای پهپادها، آزاردهنده ترین صدا در - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - میان تمام وسایل نقلیه زمینی است. در این تحقیق، از افراد مختلفی خواسته شد تا به صدای ضبط شده از پهپادها، اتومبیل ها، کامیون ها و دیگر وسائط نقلیه - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - مشابه گوش کنند و سپس امتیازی بین «غیر آزادهنده» تا «کاملاً آزاردهنده» را به هر یک اختصاص دهند؛ پهپادها چندان سربلند از این آزمایش بیرون نیامدند.

اندرو کریستین، یکی از مهندسین ناسا می گوید که: «ما دریافیم صدای پهپادها، نسبت به صدای اتومبیل - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - ها و در حجمی یکسان، آزار بیشتری به گوش انسان می رساند.» اگرچه این تحقیق در ابتدایی ترین شکل ممکن صورت - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - گرفته، اما می تواند برای کمپانی هایی مانند آمازون که رویای ارسال بسته های پستی از طریق پهپادها را در ذهن می پرورانند دردسرساز باشد.

کریستین می گوید امیدوار است که نتایج این تحقیق، به کنار گذاشتن پهپادها -نه فقط در حوزه ارسال بسته های پستی- منجر نشود. «هدف ما چنین چیزی نیست. علاوه بر این، ناسا یک رگولاتوری نیست و این تحقیق هم تلاشی مستقیم برای بررسی صدای پهپادها برای مقاصد رگولاتوری نبوده است.»

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

کریستین معتقد است که نتیجه این تحقیق می تواند دچار تغییر شود. صدای پهپادها احتمالاً از آن جهت برایمان آزاردهنده است که به آنها عادت نکرده ایم؛ بنابراین تا 30 سال دیگر، این تحقیق می تواند نتایج متفاوتی در پی داشته - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - باشد.

مهندس ناسا توضیح می - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - دهد که آشنایی با صدا - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - و احساسی که نسبت به آن صدا وجود دارد، فاکتور مهمی است که می تواند نظر افراد را تغییر دهد. به عنوان مثال کسی که پس از ساخته شدن فرودگاه به استخدام درآمده باشد، احساس متفاوتی به صدای هواپیما در قیاس با فردی دارد که مجبور به پاکسازی چند بلوک شهری برای افزایش باند فرودگاه بوده است. در واقع به بیان واضح تر، صبر کنید تا به استخدام یک کمپانی سازنده پهپاد - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - در بیایید و بعد می توانید بگویید چه احساسی نسبت به صدای آنها دارید!

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone