🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43720.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

ادوبی نسخه جدید لایت روم برای اندروید را به طور کامل متحول کرده است

ادوبی ساعاتی پیش از انتشار آخرین نسخه اپلیکیشن ویرایشگر عکس حرفه ای لایت روم برای اندروید خبر داد. مطابق توضیحات یکی از پست های وبلاگی ادوبی، لایت روم در این به روز رسانی برای اجرای نرم ...

ادوبی ساعاتی پیش از انتشار آخرین نسخه اپلیکیشن ویرایشگر عکس حرفه ای لایت - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - روم برای اندروید خبر - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - داد. مطابق توضیحات یکی از پست های وبلاگی ادوبی، لایت روم در این به روز رسانی برای اجرای نرم تر و سریع تر از گذشته و همچنین «اندرویدی تر شدن» مجددا از نو طراحی شده است.

بنابراین با دریافت - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - نسخه جدید خواهید دید که اپلیکیشن از حال و هوای پلتفرم iOS فاصله گرفته و - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - رابط کاربری آن کاملا بومی اندروید شده است. ادوبی هدف از این کار را ارتقای کیفیت اپلیکیشن و سازگاری بیشتر با المان های طراحی گوگل قلمداد کرده، و با این اقدام توانسته که با کیفیت ترین و حرفه ای ترین اپ ویرایشگر عکس موبایلی که تا کنون عرضه شده را برای طرفدارانش به ارمغان بیاورد.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

ادوبی با ارائه این به روز رسانی و - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - دگرگون کردن رابط کاربری لایت روم قابلیت های قدیمی آن را دست نخورده باقی گذاشته و کماکان به تمامی آن ها دسترسی دارید. با این وجود ظاهرا تمام تمرکز کمپانی روی طراحی مجدد رابط کاربری اپلیکیشن بوده، چرا که در آن شاهد قابلیت ها و امکانات جدیدی نیستیم.

در ادوبی لایت روم همچنان می توانید به ویرایش تصاویر RAW پرداخته و به بیشتر قابلیت های آن به طور رایگان دسترسی داشته باشید. البته بعضی امکانات - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - اپ از همان ابتدا آزاد نبوده و نیازمند پرداخت حق اشتراک هستند که برایتان ماهیانه 10 دلار هزینه در پی خواهد داشت.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

همچنین بد نیست بدانید که در کنار به روز رسانی نسخه اندروید، ادوبی برای نسخه های iOS، مک او اس و ویندوز لایت روم نیز آپدیت های جداگانه ای منتشر کرده که می توانید همین حالا نسبت به دریافت آن ها اقدام نمایید.

برای دریافت جدیدترین نسخه ادوبی لایت روم برای - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - اندروید می توانید همین حالا به گوگل - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - پلی استور مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone