🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  2. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  3. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  4. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43733.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

جهرمی: مصوبه انتقال سرورهای تلگرام به ایران تا 10 روز آینده ابلاغ می شود

چند روزی است که بحث انتقال سرورهای شبکه اجتماعی تلگرام به داخل کشور دوباره داغ شده و اخبار مختلفی در این رابطه انتشار یافته است. در همین راستا شب گذشته نیز محمدجواد آذری جهرمی مدیر ...

چند روزی است که بحث انتقال سرورهای شبکه اجتماعی تلگرام به داخل کشور دوباره داغ شده - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - و اخبار مختلفی در این رابطه انتشار یافته است. در همین راستا شب گذشته نیز محمدجواد آذری جهرمی مدیر عامل شرکت ارتباطات - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - زیرساخت، در خبر ساعت 21 توضیحاتی را درباره انتقال سرورهای تلگرام به ایران ارائه کرد.

به گفته جهرمی، طرح مذکور به دلیل وجود حجم عظیمی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - از اطلاعات کاربران داخلی روی سرورهای شرکت خارجی، از لحاظ اقتصادی و امنیتی اهمیت بالایی داشته و رئیس جمهور نیز به عنوان رئیس شورای عالی فضای مجازی، تاکید ویژه ای بر حفظ حریم خصوصی مردم و دسترسی آزاد به اطلاعات دارد. وی همچنین اظهار داشت:

مصوبه شورای عالی فضای مجازی برای انتقال - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - سرور سرویس های خارجی به ایران در راستای رونق فضای اقتصادی شبکه های اجتماعی داخلی صورت گرفته است. این مصوبه مراحل ابلاغ را طی می کند و تا حدود ١٠ روز آینده از سوی دبیرخانه شورای - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - عالی فضای مجازی ابلاغ خواهد شد.

در این مصوبه موضوعات مربوط به انتقال سرورهای شبکه های اجتماعی و پیام رسان به ایران از جمله تلگرام، الزام نیست بلکه ایجابی است.

متاسفانه برخی ایران هراسی را در فضای مجازی رواج می دهند و اینطور ترویج می کنند که ما با انتقال سرورهای تلگرام به ایران، - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - به - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - دنبال دسترسی به اطلاعات شهروندان و جاسوسی هستیم. ما بر حفاظت از اطلاعات کشورمان تاکید داریم و برای رسیدن به این اطمینان خاطر، مجوز مذاکره با سرویس دهنده های خارجی از جمله تلگرام را اخذ کردیم.

انتقال سرورهای سرویس دهنده خارجی تلگرام به ایران بهبود کیفیت و کاهش قیمت و افزایش سرعت دسترسی به این سرویس را در پی خواهد داشت و از سوی دیگر نقطه قوتی برای حضور جهانی ایران خواهد بود.

باید قوانین و مقررات حضور سرویس دهنده های خارجی در ایران مانند سایر کشورها - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - شفاف باشد. مذاکرات بنا به دستور در حال پیگیری است و امیدواریم که این اتفاق رخ دهد.

در صورتی که تلگرام - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - پیشنهاد ایران را نپذیرد قانون گذار در خصوص فعالیت آن در کشور تصمیم گیری خواهد کرد. سیاست دولت احترام به انتخاب مردم در استفاده از شبکه های اجتماعی است.

این در حالی است که «پاول دورف» مدیر عامل تلگرام، انتقال سرورهای شبکه اجتماعی مذکور که حاوی اطلاعات خصوصی کاربران هستند را، به ایران یا هر کشور دیگری تکذیب کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone