🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  2. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  3. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  4. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  5. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43732.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

مایکروسافت و استفاده از وکلا برای مقابله با هکرهای روسی

کمپانی های بزرگ دنیا معمولاً با استفاده از تیم های امنیت سایبری قوی و استخدام متخصصین با تجربه، به مبارزه با حملات سایبری خرابکرانه می روند؛ اما گویا مایکروسافت از رویکرد متفاوتی برای مقابله با ...

کمپانی های بزرگ دنیا معمولاً با استفاده از تیم های امنیت سایبری قوی و استخدام متخصصین با تجربه، به مبارزه با حملات - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - سایبری خرابکرانه - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - می روند؛ اما گویا مایکروسافت از - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - رویکرد متفاوتی برای مقابله با هکرهای روسی گروه «Fancy Bear» استفاده می کند.

بر اساس گزارشات، غول تکنولوژی ساکن ردموند از طریق مراجع قانونی و با استفاده از وکلای مجرب، سرورهای - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - گروه مذکور (که برای ارتباط با بدافزارهای نصب شده روی سیستم کاربران مورد استفاده قرار می گیرند) - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - را تحت کنترل خود در - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - می آورد.

مایکروسافت کنترل سرورهای مورد استفاده هکرها را به دست می گیرد

روش کار - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - بدین صورت است که در حالت عادی گروه Fancy Bear سرورهای مورد نیاز خود را از دیتاسنترهای مختلفی اجاره می کند، از طرفی مایکروسافت با شناسایی این سرورها و با حکم قضایی، نظارت و کنترل دامنه های مربوط به آنها را به دست - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - می گیرد؛ - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - حال اگر هکرهای - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - روسی بخواهند از طریق سرورهای مذکور با کامپیوترهای آلوده به بدافزار ارتباط برقرار کنند، توسط مایکروسافت رصد شده و از ادامه کار باز می ماند.

طبق اخبار موجود، گروه هکری Fancy Bear مسئول برخی از حملات سایبری به ناتو، حزب دموکرات آمریکا در زمان انتخابات و همچنین پارلمان آلمان بوده که البته مایکروسافت موفق شده با استفاده از راهکار جدید، تا کنون کنترل بیش از 70 سرور مربوط به آن را در اختیار بگیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone