🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایر در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایر در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
  2. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
  3. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  4. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
  5. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26863.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

نگاه نزدیک به سامسونگ گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس [تماشا کنید]

سامسونگ امشب از خانواده گوشی های گلکسی نوت 10 رونمایی کرد. هر دو مدل از چیپست اگزینوس 9825 یا اسنپدراگون 855 بهره می برند و با قابلیت های جادویی قلم اس پن همراه شده اند. ...

سامسونگ امشب از خانواده گوشی - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر شاهین شهر استان اصفهان - های گلکسی نوت 10 رونمایی کرد. هر دو مدل از چیپست اگزینوس 9825 یا اسنپدراگون 855 بهره می برند و با قابلیت های جادویی قلم اس پن همراه شده اند.

اگر نگاهی به دو گوشی داشته باشید اصلی ترین تفاوت آنها را در ابعاد می بینید اما - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر شاهین شهر استان اصفهان - تفاوت ها تنها به ظاهر خلاصه نمی شود. نوت 10 به نمایشگر - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر شاهین شهر استان اصفهان - 6.3 اینچی با رزولوشن 1080 در 2280 پیکسلی مجهز شده در حالی که مدل پلاس نمایشگر 6.8 اینچی با رزولوشن بالاتر  - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر شاهین شهر استان اصفهان - 1440 در 3040 پیکسلی دارد.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر شاهین شهر استان اصفهان

تفاوت دیگر در باتری است. گلکسی نوت 10 به باتری 3500 میلی آمپر ساعتی مجهز شده اما نسخه پلاس از باتری 4300 میلی آمپر ساعتی بهره می برد.

در نهایت باید به اختلاف رم و حافظه داخلی اشاره - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر شاهین شهر استان اصفهان - کرد. رم گلکسی نوت 10، - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر شاهین شهر استان اصفهان - هشت گیگابایت و رم مدل پلاس 12 گیگابایت است. هر دو مدل با حافظه داخلی 256 گیگابایت روانه بازار می شوند اما مدل پلاس - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر شاهین شهر استان اصفهان - در ظرفیت 512 گیگابایت هم عرضه خواهد شد.

از دیگر تفاوت های دو گوشی، پشتیبانی مدل پلاس از کارت حافظه میکرو اس دی و مجهز شدن آن به دوربین 4 گانه (در برابر 3 گانه در مدل استاندارد) است.

در ادامه می توانید ویدیوی نگاه نزدیک به گلکسی نوت 10 و مدل پلاس را مشاهده کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone