🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
  2. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  3. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به اجاق گاز و فر آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
  5. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44011.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

با قابلیت مخفی iOS 11 می توانید شهرها را مثل گودزیلا زیر پایتان خرد کنید

با معرفی iOS 11 و ابزار توسعه ARKit، اپل می خواهد واقعیت افزوده را به قابلیت انقلابی بعدی اسمارت فون ها تبدیل کند. یکی از کوچک ترین کارهایی که سازنده آیفون برای رسیدن به این ...

با معرفی iOS 11 و ابزار - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - توسعه ARKit، اپل می خواهد واقعیت افزوده را به قابلیت انقلابی بعدی اسمارت فون ها تبدیل کند. یکی - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - از کوچک ترین کارهایی که سازنده آیفون برای رسیدن به این موضوع - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - انجام داده، قرار دادن قابلیتی مخفی در آخرین نسخه سیستم عاملش است تا کاربران بتوانند در نقش هیولاهای - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - عظیم الجثه قرار گرفته و در شهرهای کوچک جولان - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - بدهند.

قابلیتی که از آن صحبت می کنیم توسط یکی از کاربران توییتر به اسم فلیکس لاپالم  کشف شده. او - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - این امکان هیجان انگیز را در دومین - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - نسخه بتای توسعه دهندگان iOS 11 یافته، اما منبع خبر تأیید کرده - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - که می - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - توان به آن در نسخه بتای عمومی سیستم عامل هم دسترسی پیدا کرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

لاپالم برای نمایش این قابلیت وارد اپلیکیشن نقشه اپل موسوم به Apple Maps شده و شهر مونترال را به - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - صورت سه بعدی و با قابلیت Flyover زیر پا گذاشته که ویدیوی کامل آن را می توانید در پروفایل توییتر او مشاهده کنید.

حالت پروازی که بر فراز شهر می بینید اگر چه یک مسیر انیمیشینی از قبل تعیین شده است، اما حرکات فیزیکی لاپالم در اتاق منزلش همزمان روی چیزی که در صفحه می دیده ترجمه شده اند. البته فلیکس لاپالم گفته که با مسدود - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - کردن دوربین آیفون، این قابلیت از کار افتاده. بنابراین شاید برای کار با آن به غیر از قابلیت های واقعیت افزوده iOS 11 به حسگر ژیروسکوپ نیز - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - احتیاج داشته باشید.

وجود - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - این قابلیت جالب و هیجان انگیز در iOS 11 نشان می - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - دهد که ARKit تا چه حد تعامل عمیقی با آن برقرار کرده، و شکی نیست که با انتشار نسخه نهایی سیستم عامل بتوانیم مثال های بیشتری از کاربردهای خوب واقعیت افزوده را در اسمارت فون های خود مشاهده کنیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone