🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به اجاق گاز و فر آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
  4. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در حالت کلی مشکلی ندارد ولی بهتر است برای استفاده از فر به طور مداوم و پشت سر هم استفاده نکنید.
  5. سوال: اجاق گاز و فر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه اجاق گاز و فر مفید است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44013.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

آیفون 8 با بدنه آینه ای؛ انتخابی وسوسه کننده برای طرفداران اپل

پس از ارائه چند آیفون مشابه در سال های گذشته، اپل بالاخره امسال تصمیم گرفته تا طراحی آیفون ها را تغییر داده و از متریال و زبان طراحی متفاوتی در آنها استفاده کند. گویا تمام آیفون های ...

پس از - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - ارائه چند آیفون مشابه در سال های گذشته، اپل بالاخره امسال تصمیم گرفته تا طراحی آیفون ها را تغییر داده و از - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - متریال و زبان طراحی متفاوتی در آنها استفاده کند. گویا تمام آیفون های سال ۲۰۱۷ به قابلیت شارژ بی سیم مجهز می شوند و این یعنی اپل می خواهد موبایل - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - هایی با پنل پشتی شیشه ای روانه بازار کند.

اما مورد جدید دیگری که امروز خبر آن در فضای مجازی منتشر شده، مربوط به رنگ آیفون هاست. خبر می رسد که آیفون 8، موبایل پرچمدار اپل در سال جاری - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - که از طراحی کاملاً‌ متفاوت و نمایشگری OLED بهره می برد، قرار است با یک رنگ خاص و آینه مانند ارائه شود. اپل البته پیشتر آیپاد تاچ را با چنین حالتی ارائه کرده بود و حالا شاید نسخه بعدی آیفون، چیزی مشابه با تصویری باشد که آن را در فوق مشاهده می کنید.

هنوز مشخص نیست که این رنگ، دقیقاً چه حالتی دارد و چگونه است ولی تصویری در همین رابطه نیز منتشر - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - شده که آن را در ادامه مشاهده می کنید:

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان
این تصویر البته یک قاب با - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - متریالی آینه مانند بر روی یک آیفون قدیمی است و صرفاً برای ارائه پیش زمینه ذهنی در مورد این رنگ از سوی منابع منتشر شده.

پیش از این «مینگ-چی کو» هم در گزارش خود بیان کرده بود که اپل تصمیم دارد تعداد رنگ های آیفون ۸ را کاهش داده و آن را در رنگ های خاص تری عرضه کند. هرچند اشاره ای به انتخاب آینه ای نشده بود.

مشخص نیست که اپل چه رنگ هایی را برای آیفون خاص خود در نظر گرفته - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - اما بعید به نظر می رسد که بخواهد روی رنگ های طلایی و رزگلد خط کشیده و از ارائه آنها منصرف کند. شاید در کنار این دو رنگ، دو نمونه بعدی، «جت بلک» و همین نسخه آینه ای باشند.

اگر برای خرید آیفون ۸ از حالا برنامه ریزی کرده اید، کدام رنگ آن را انتخاب می کنید؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گل افشان نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام وقت بخیر آیا میشه بگید منطقه شهرک نیروانتظامی اسلام آباد غرب تعمیر دارید
پاسخ: بله در شهرک نیروانتظامی شهر اسلام آباد غرب خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone