🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  3. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
  4. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
  5. سوال: اجاق های گازی و برقی چه تفاوتی دارند؟
    پاسخ: اجاق هایی که با برق کار میکنند را اجاق برقی میگوییم و دیگر خبری از گاز و اتصالات گازی در آن ها نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44018.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

گوگل و برجسته کردن ناخواسته سایت های دانلود غیر قانونی در نتایج جستجو

گوگل مدتهاست که با سایت های غیر قانونی دانلود محتوا، به خصوص مراکزی که از شبکه تورنت (torrent) استفاده می کنند، مبارزه کرده و آنها را در نتایج جستجو نشان نمی دهد، اما به تازگی ...

گوگل مدتهاست که با سایت های غیر قانونی دانلود - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - محتوا، به خصوص مراکزی که از شبکه تورنت (torrent) استفاده می کنند، مبارزه کرده و آنها را در نتایج جستجو نشان نمی دهد، اما به تازگی الگوریتم های این شرکت دچار اختلال شده و زمانی که عبارت «بهترین سایت های تورنت» [به - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - انگلیسی] را جستجو کنید، به جای سرویس های - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - استریم قانونی مانند Crackle یا Hulu مستقیماً سایت های غیر قانونی را به - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - صورت برجسته نشان می دهد.

پیش از این فقط با جستجوی مستقیم نام وب سایت غیر قانونی می توانستید آن را در گوگل پیدا کنید، اما اکنون خود گوگل شما را در انجام این کار یاری می کند. همچنین برای عبارت «سایت های استریم» نیز در کنار نتفلیکس و هولو، منابع غیر قانونی مانند Putlocker و Alluc هم به نمایش در می - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - آیند.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

این وضعیت که کاملاً غیر عمدی و به خاطر مشکلات نرم افزاری به وجود - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - آمده، می تواند رابطه نه چندان مثبت بین گوگل و صنعت موسیقی و فیلم را تیره تر از قبل کند. این - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - غول جستجو سالهاست که به کم کاری در زمینه جلوگیری از سرقت و ارائه محتوای دیجیتالی متهم شده و اکنون با برجسته تر کردن وب سایت های غیر قانونی، بیشتر مورد انتقاد قرار خواهد گرفت.

سخنگوی گوگل در مورد این وضعیت اظهار داشت که نتایج فوق به صورت الگوریتمی تولید شده و متأسفانه خلاف چیزی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - که مد نظر آنها بود، از آب درآمده اند. این شرکت به دنبال رفع ایراد فوق است و احتمالاً به زودی این سایت های منفور در بین تولید کنندگان محتوا [و محبوب در بین مخالفین قانون کپی رایت] از نتایج جستجو حذف خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone