🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
  3. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
  5. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44014.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ کسب و کار تولید چیپ خود را باز هم تقویت می کند

سامسونگ که به تازگی مجمع عمومی صنایع نیمه هادی را با حضور شرکای تجاری و مشتریان اصلی خود برگزار نموده، اعلام کرد قصد تقویت هرچه بیشتر این بخش از کسب و کارش را دارد. این ...

سامسونگ که به تازگی مجمع عمومی صنایع نیمه هادی را با حضور شرکای تجاری و مشتریان اصلی خود برگزار نموده، اعلام کرد - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - قصد تقویت هرچه بیشتر - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - این بخش از کسب و کارش را دارد. این کمپانی کره ای قول تحکیم همکاری ها با دیگر شرکت های سازنده را داده تا بتوانند به حوزه - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - های تخصصی تری همچون ساخت چیپست های اینترنت اشیاء، صنعت خودرو و هوش مصنوعی هم وارد شوند.

سامسونگ در حال حاضر سه بخش اصلی تولیدی یعنی چیپ های پردازشی، چیپ های حافظه و یکپارچه - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - سازی بزرگ مقیاس (LSI) را در اختیار دارد و تغییرات اخیر در - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ساختار کلی کمپانی، باعث شده تا اولویت روی این سه حوزه قرار گیرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

اعلام این خبر، آینده بسیار بهتری را برای این کمپانی و بالاخص بخش تولید چیپ آنها نوید می دهد. سامسونگ به خاطر اینکه تنها تولید کننده چیپست اسنپدراگون 835 بود، توانست بخش - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - اعظم تولید - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - آن را به صورت انحصاری در اختیار بگیرد و به همین دلیل گلکسی اس 8 به عنوان نخستین پرچمدار مجهز به این چیپ مجتمع، فروش بسیار خوبی را تجربه کرد. از طرفی، سامسونگ مجوز تولید چیپ بر پایه طرح های کوالکام را نیز به دست آورده است.

در عین حال، بخش صنایع نیمه هادی سامسونگ با سرعت فوق العاده ای به سمت چیپ های 7 نانومتری پیش می رود و با توجه به اینکه رقیب تایوانی اش یعنی TSMC توانست قرارداد تولید چیپست های اپل را به دست آورد، حال کمپانی کره ای فرصت کافی برای پیشرفت در حوزه چیپ های 7 نانومتری را در اختیار دارد.

گفتنیست دو قطب دیگر کسب و کار سامسونگ یعنی تولید چیپ های تخصصی برای هوش مصنوعی و ساخت - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - سیستم های آماده برای پردازش انبوه نیز در حال توسعه هستند و با افزایش تقاضا در این بازار، می توانند شرکت مورد بحث را به جایگاه به مراتب بالاتری برسانند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone