🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
  2. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  3. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناس های ما قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
  5. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39641.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

هوآوی و معرفی یکی از ارگونومیک ترین هدست های واقعیت مجازی در CES

حدود دو ماه پیش هوآوی هدست واقعیت مجازی VR2 را در وطن خود معرفی نمود و حالا در نمایشگاه CES امسال کاربران غیر چینی نیز فرصت آن را یافته اند تا استفاده از این هدست ...

حدود دو ماه پیش هوآوی هدست واقعیت مجازی VR2 را - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر نقده استان آذربایجان غربی - در وطن خود معرفی نمود و حالا در نمایشگاه CES امسال کاربران غیر چینی نیز فرصت آن را یافته اند تا - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر نقده استان آذربایجان غربی - استفاده از این هدست را تجربه نمایند.

بر خلاف نسخه قبلی، هدست جدید هوآوی جایی برای قرار دادن موبایل هوشمند ندارد و در عوض می بایست آن را از طریق یک کابل USB-C به رایانه، تبلت یا یک موبایل هوشمند متصل نمود تا - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر نقده استان آذربایجان غربی - وارد یک دنیای مجازی با کیفیت نمایش 3K شوید.

به عبارت دیگر در VR2 یک نمایشگر با رزولوشن ۱۴۴۰×۱۶۰۰ در مقابل هر کدام از چشم های کاربر قرار - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر نقده استان آذربایجان غربی - می گیرد و به لطف نرخ بازنشانی تصویر ۹۰ هرتزی احتمالاً دیگر از خستگی و درد چشم و یا سرگیجه خبری نخواهد بود.

یکی از نخستین ویژگی هایی که در حین کار با هدست جدید هوآوی جلب نظر می کند، ارگونومی بسیار بالای آن و راحتی قرارگیری روی سر و صورت کاربر است. قابلیتی که سبب می شود بتوان از آن در ساعت های طولانی نیز به راحتی استفاده کرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر نقده استان آذربایجان غربی

کنترلر ارائه شده همراه با هدست VR2 شما را به یاد هدست های Gear VR سامسونگ و هدست Daydream گوگل می اندازد. در بخش بالایی این کنترلر یک - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر نقده استان آذربایجان غربی - تاچ پد تعبیه و دکه های هوم و بازگشت نیز در پایین و پهلوی آن در دسترس قرار دارند.

هنوز از قیمت و زمان عرضه هدست واقعیت مجازی کمپانی هوآوی - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر نقده استان آذربایجان غربی - اطلاعی در دست نیز، اما انتظار می رود کمپانی چینی قیمتی رقابتی را برای محصول خود در نظر بگیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone