🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر پل سفید استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  4. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41639.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

ایسوس مادربوردهای سری Z370 رده ROG و ROG STRIX را معرفی کرد

کمپانی ایسوس به تازگی از سری Z370 مادربوردهای خود در رده های ROG و ROG Strix رونمایی کرده که در ادامه توجه شما را به بیانیه خبری رسمی این شرکت جلب می کنیم: با معرفی ...

کمپانی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر پل سفید استان مازندران - ایسوس به تازگی از سری Z370 مادربوردهای خود در رده های ROG و ROG Strix رونمایی کرده که در ادامه توجه شما را به بیانیه خبری رسمی این شرکت جلب می کنیم:

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر پل سفید استان مازندران

با معرفی چیپست جدید Z370، ایسوس بزرگترین تولید کننده مادربورد در جهان، در خط تولید گیمینگ خود، حرفه ای ترین مادربوردهای گیمینگی که تا به حال تولید شده بودند را به معرض نمایش در آورد.

همانطور که پیشتر گفته بودیم، مادربوردهای سری PRIME و TUF Gaming به منظور کاربرهای گیمینگ و مصارف روزمره از سوی این کمپانی معرفی شده بود، حال نوبت به حرفه ای ها رسیده تا از طرف ایسوس شگفت زده شوند:

مادربوردهای سری ROG - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر پل سفید استان مازندران - MAXIMUS X و ROG STRIX Z370 با پشتیبانی از آخرین نسل چیپست اینتل (Coffee Lake) بازه - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر پل سفید استان مازندران - وسیعی از نیازهای افراد حرفه ای را با هر سطح از بودجه در بر می گیرد.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر پل سفید استان مازندران
ROG

در بخش ROG، ایسوس در گام نخست - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر پل سفید استان مازندران - مادربوردهای MAXIMUS X Hero، - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر پل سفید استان مازندران - MAXIMUS X - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر پل سفید استان مازندران - Code ، - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر پل سفید استان مازندران - MAXIMUS - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر پل سفید استان مازندران - X Apex و MAXIMUS X Formula را معرفی کرد که خاص ترین مادربورد تولید شده توسط این کمپانی یعنی  ROG MAXIMUS X Apex در روز نخست رونمایی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر پل سفید استان مازندران - توانست پردازنده Core i7 8700K را تا فرکانس دیوانه کننده 7300 مگاهرتز اورکلاک کرده و 11 رکورد نخست جهانی را با کمک - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر پل سفید استان مازندران - این مادربورد به ثبت رساند. در قسمت اورکلاک RAM، اورکلاکرهای ایسوس توانستند به فرکانس 5529.2  مگاهرتز دست یابند!

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر پل سفید استان مازندران
ROG Strix

ایسوس به منظور در دسترس بودن گیمینگ برای هر بودجه ای با معرفی سری ROG STRIX، این امکان را تقریباً برای هر سطح از - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر پل سفید استان مازندران - بودجه مهیا ساخته است. در چیپست Z370 بیشترین تعداد معرفی مربوط به سری ROG STRIX است که با نام های ROG STRIX Z370-E Gaming، ROG STRIX Z370-F Gaming، ROG STRIX Z370-H Gaming برای فرم فاکتور ATX و برای فرم فاکتور mATX مادربورد ROG STRIX Z370-G Gaming و در فرم فاکتور Mini-ITX هم مادربورد - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر پل سفید استان مازندران - ROG STRIX Z370-I Gaming در سری - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر پل سفید استان مازندران - اول معرفی شده است.

هر دو سری ROG - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر پل سفید استان مازندران - و ROG STRIX با رده بالاترین تجهیزات تولید شده اند. ایسوس برای تضمین کارایی، مدار تغذیه کاملاً هوشمند با کنترلر اختصاصی Digi+ و قطعات رده بالا مانند خازن های ژاپنی 10K و چوک های ویژه استفاده کرده است. این قطعات علاوه بر کارایی بالا، دمای کمتری هم نسبت به - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر پل سفید استان مازندران - سایر مادربوردهای برندهای دیگر تولید کرده که این عمل منجر به تضمین دوام و طول عمر قطعات می شود.

در همه مادربوردهای سری Z370 ایسوس، به منظور بهبود کارایی از حافظه های پرسرعت DDR4 از OptiMem و نسل سوم فناوری T-Topology استفاده کرده است. با کمک این فناوری ها خیال کاربر در انتخاب کیت های حافظه راحت شده - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر پل سفید استان مازندران - و مشکل ناسازگاری به صفر رسیده است.

در بخش شبکه مخصوص بازی نیز درست مانند همه سری های قبلی از چیپ های رده بالای شبکه اینتل، راهکارهایی مانند LanGuard و GameFirst استفاده شده است.

در دنیای صدا هم که همیشه کارت صوتی با فناوری SupremeFX زبانزد خاص و عام است. جدیدتری قطعات صوتی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر پل سفید استان مازندران - مانند DAC های به روز، رده بالاترین چیپ صوتی، خازن های طلایی ژاپنی Nichcon و - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر پل سفید استان مازندران - سایر ادوات رده بالا به کار گرفته شده، و علاوه برسخت افزار رده بالا، نرم افزارهای کاربردی ویژه ای مانند - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر پل سفید استان مازندران - Sonic Radar و Sonic Studio را گنجانیده است تا بالاترین کارایی را در گیمینگ حرفه ای داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رکوردهای اورکلاکینگ و مادربوردهای جدید سری ROG  و ROG STRIX می توانید به لینک های زیر مراجعه نمایید:

لینک 1

لینک 2

لینک 3

هم اکنون تمامی مادربوردهای - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر پل سفید استان مازندران - سری Z370 ایسوس در کشور در دسترس بوده و شما می - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر پل سفید استان مازندران - توانید آنها را از فروشندگان معتبر ایسوس بخواهید. - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر پل سفید استان مازندران - در ادامه تصاویر مربوط به مادربوردهای جدید ایسوس را مشاهده می کنید:

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر پل سفید استان مازندران
Maximus X Code
تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر پل سفید استان مازندران
Maximus X Formula
تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر پل سفید استان مازندران
Maximus X Hero
تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر پل سفید استان مازندران
Maximus X Hero_WIFIAC
تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر پل سفید استان مازندران
Maximus X Apex
تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر پل سفید استان مازندران
ROG STRIX Z370-E Gaming
تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر پل سفید استان مازندران
ROG STRIX Z370-H Gaming
تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر پل سفید استان مازندران
ROG STRIX Z370-I Gaming
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone