تعمیرات یخچال نیکسان در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  2. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  3. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  4. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  5. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35217.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

گوگل می‌خواهد ویندوز 10 را به پیکسل بوک بیاورد

پیکسل بوک گوگل یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های موجود در بازار است و همه باور دارند که سیستم عامل کروم آن را از رقابت باز نگه داشته. اخیرا اما در مورد اجرای دیگر سیستم عامل‌ها روی ...

پیکسل بوک گوگل یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های موجود در بازار است و همه - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - باور دارند که سیستم عامل کروم آن را - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - از رقابت باز نگه داشته. اخیرا اما در مورد اجرای دیگر سیستم عامل‌ها روی پیکسل بوک گزارش‌هایی شنیده می‌شود و گویا خود گوگل به دنبال آن است تا به - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - نحوی ویندوز 10 را به این لپ تاپ بیاورد.

AltOS اخیرا راه حلی بوده برای نصب ویندوز روی پیکسل بوک. هنوز مشخص نیست که چطور کار می‌کند ولی به نظر می‌آید گوگل سخت مشغول این پروژه شده است.

وبسایت XDA-Developers اخیرا متوجه وجود کیت گواهی سخت افزاری ویندوز (WHCK) و کیت آزمایشگاه سخت افزاری (HLK) در سیستم عامل کروم شده که نشان از جدیت گوگل برای اجرای ویندوز 10 - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - روی دستگاه را دارد.

هنوز مشخص نیست که گوگل می‌خواهد همه دارندگان فعلی پیکسل بوک ویندوز 10 را روی دستگاه‌های خود داشته باشند یا نه ولی گواهی‌های موجود نشانه مثبتی به حساب می‌آیند. بعید به نظر می‌رسد گوگل قصد ارائه پیکسل بوکی با ویندوز 10 داشته باشد اما با گواهی‌های لازم، نصب - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - سیستم عاملی دیگر هم ممکن خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone