🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سام در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سام در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
  2. سوال: فلت در تلویزیون چه نقشی دارد؟
    پاسخ: آی سی و پردازشگر در فلت قرار می گیرند و این قطعات در کنار هم برای وضوح تصاویر بسیار مهم می باشد.
  3. سوال: مین برد چه نقشی در تلویزیون ایفا می کند؟
    پاسخ: مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون شاید مهمترین قطعه در تلویزیون های نسل جدید به شمار آید که نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد.
  4. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
  5. سوال: آیا تعمییرات تلویزیون من کاملا در منزل انجام می شود ؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12557.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

گوشی پرچمدار ریلمی GT 5G با اسنپدراگون ۸۸۸ و قیمت ۴۳۰ دلاری معرفی شد

ریلمی که با عرضه گوشی‌های میان‌رده خوش قیمت نام خود را بر سر زبان انداخته بود، حالا از پرچمداری رونمایی کرده که از قدرتمندترین سخت‌افزارهای روز از جمله اسنپدراگون ۸۸۸ برخوردار است و در عین ...

ریلمی که با عرضه گوشی‌های میان‌رده خوش قیمت نام خود را بر سر زبان انداخته بود، حالا از پرچمداری رونمایی کرده که از قدرتمندترین سخت‌افزارهای روز از جمله اسنپدراگون ۸۸۸ برخوردار است و در عین حال ۴۳۰ دلار بیشتر قیمت ندارد.

این گوشی که ریلمی GT 5G نام دارد، میزبان نمایشگر ۶.۴۳ اینچی سوپر AMOLED با رزولوشن +Full HD است. نرخ تازه‌سازی این پنل ۱۲۰ هرتزی است و نرخ نمونه‌برداری لمسی آن هم به ۳۶۰ هرتز می‌رسد.

تعمیرات تلویزیون سام در شهر خوانسار استان اصفهان

قلب تپنده این موبایل چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ است و در کنار آن ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه پر سرعت UFS 3.1 قرار گرفته است. امکان ارتقای حافظه در دسترس از طریق microSD وجود ندارد. باتری ۴۵۰۰ - تعمیرات تلویزیون سام در شهر خوانسار استان اصفهان - میلی‌آمپرساعتی ریلمی GT 5G از شارژ سریع ۶۵ وات پشتیبانی می‌کند اما خبری از شارژ بی‌سیم نیست.

در پنل پشتی ریلمی GT 5G دروبین سه‌گانه‌ای قرار گرفته که شامل سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو می‌شود. دوربین سلفی هم ۱۳ مگاپیکسلی است و درون حفره نمایشگر جای گرفته است. از ویژگی‌های دوربین اصلی باید به لرزشگیر الکترونیک، - تعمیرات تلویزیون سام در شهر خوانسار استان اصفهان - فیلمبرداری 4K/60fps و فیلمبرداری اسلوموشن 720p/480 اشاره کرد.

تعمیرات تلویزیون سام در شهر خوانسار استان اصفهان

از نظر نرم‌افزاری ریلمی GT 5G به رابط کاربری - تعمیرات تلویزیون سام در شهر خوانسار استان اصفهان - ریلمی UI 2.0 بر پایه اندروید ۱۱ مجهز است و برای ارتقای تجربه کاربری حین بازی با هایپربوست ۴.۰ همراه شده که بیشترین میزان منابع مورد نیاز را در اختیار - تعمیرات تلویزیون سام در شهر خوانسار استان اصفهان - سیستم قرار می‌دهد.

ریلمی پرچمدار جدید خود را با قیمت پایه ۴۳۰ دلار عرضه می‌کند اما مدل ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی آن ۵۱۰ دلار قیمت گذاری شده است. این گوشی در رنگ‌های نقره‌ای، آبی و زرد از امروز روانه بازار چین می‌شود اما از عرضه جهانی هنوز خبری - تعمیرات تلویزیون سام در شهر خوانسار استان اصفهان - نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone