🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فراهان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فراهان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
  2. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه به منزل با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: دلیل کامل و یکنواخت پخته نشدن غذا در فر چیست؟
    پاسخ: اگرحسگر ها و المنت های حرارتی درست کار کنند باید سینی فر را بررسی کنید که به طور صحیح قرار گرفته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28617.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

هوش مصنوعی گوگل سلفی شما را به یک پرتره شاعرانه بدل می کند

گوگل همواره از حامیان پروژه های عجیب و غریب و نوآورانه ایست که با کمک هوش مصنوعی انجام می شوند و تازه ترین تلاش آن در این زمینه نیز در نوع خود بسیار خلاقانه است. ...

گوگل همواره از حامیان پروژه های عجیب و غریب و نوآورانه ایست که با کمک هوش مصنوعی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فراهان استان مرکزی - انجام می شوند و تازه ترین تلاش آن در این زمینه نیز در نوع خود بسیار خلاقانه است.

PoemPortraits اپلیکیشنی تحت وب - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فراهان استان مرکزی - است که - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فراهان استان مرکزی - این کمپانی به تازگی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فراهان استان مرکزی - با کمک - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فراهان استان مرکزی - هوش مصنوعی معرفی کرده؛ عملکرد آن هم به این صورت است که شما کلمه پیشنهادی تان را در اختیارش قرار می دهید و بعد برنامه آن کلمه را در قالب شعری با سبک قرن نوزدهم را روی یکی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فراهان استان مرکزی - از سلفی های شما می گذارد. در واقع این اپلیکیشن یک فیلتر اینستاگرامی است که با چند بیت شعر ساخته شده توسط هوش مصنوعی ادغام شده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فراهان استان مرکزی

PoemPortraits در کل برنامه ای عجیب و در عین حال جالب است و صرف اندکی زمان در آن ارزشش را دارد. تصویری که در بالا مشاهده می کنید با استفاده از کلمه malfeasance به معنای شرارت ساخته شده و - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فراهان استان مرکزی - متعلق به کیانو ریوز هنرپیشه، تهیه کننده و کارگردان کانادایی است.

اما اپلیکیشن PoemPortraits را می توان محصول همکاری لابراتوار هنر و فرهنگ گوگل، راس گودوین (برنامه نویس) و اس دولین (هنرمند و طراح - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فراهان استان مرکزی - صحنه) دانست که با خیلی ها - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فراهان استان مرکزی - همکاری داشته است؛ از تئاتر ملی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فراهان استان مرکزی - انگلستان گرفته تا کانیه وست، بیانسه و ادل.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فراهان استان مرکزی

برای اجرای این پروژه در مرحله نخست راس نرم افزاری را طراحی کرد که شعر می نوشت. او در واقع نوعی شبکه عصبی یادگیری عمیق را با استفاده از اشعار قرن - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فراهان استان مرکزی - نوزدهم (شامل ۲۵ میلیون کلمه) آموزش داد. این شبکه - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فراهان استان مرکزی - در ادامه دیتای دریافتی اش را کنکاش می کند و بعد در پاسخ به کلمه ورودی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فراهان استان مرکزی - کاربر متنی را ارائه می کند.

دولین در ادامه این ماشین کوچک تولید کننده شعر را درون تعدادی فریم - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فراهان استان مرکزی - ورک فیزیکی از جمله مجسمه شیر در میدان Trafalgar لندن و غرفه عکاسی یک مهمانی در گالری Serprntine قرار - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فراهان استان مرکزی - داد.

 اپلیکیشن تحت وب PoemPortraits در واقع نوعی نسخه دیجیتالی از قاب عکس است و آنطور که دولین در مطلب خود نوشته اشعاری که می سازد گاهی بسیار کنایه آمیز و در مواقعی کاملا بی معنا و مفهوم هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone