🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج آریستون در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج آریستون در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای پکیج ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد پکیج در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  2. سوال: دلیل خاموش شدن خودکار پکیج چیست؟
    پاسخ: بعضی اوقات پکیج ها به صورت خودکار خاموش روشن می شوند که اگر به میزان طبیعی نباشد باید مورد بررسی قرار گیرد.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر پکیج را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی تخصصی و عمومی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: علت روشن نشدن مشعل پکیج چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مشعل پکیج خرابی فندک، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: سروصدای بیش از اندازه پکیج به چه دلیل است ؟
    پاسخ: بعض از صداهای پکیج به صورت عادی و معقول است ولی ممکن است صداهای غیر عادی دراثر خرابی هر بخش ایجاد شده باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29479.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

این اجاق خورشیدی حتی بدون نور خورشید هم کار می‌کند

کمپانی Go Sun با یک اجاق خورشیدی جدید به مراسم CES بازگشته است. این اجاق می‌تواند غذای مورد نیاز ۵ نفر را تامین کرده و با استفاده از مکانیزم جالبی، حتی در زمانی که آفتاب ...

کمپانی Go Sun با یک اجاق - تعمیرات پکیج آریستون در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - خورشیدی جدید به مراسم CES بازگشته است. این - تعمیرات پکیج آریستون در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - اجاق می‌تواند غذای مورد - تعمیرات پکیج آریستون در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - نیاز ۵ نفر را تامین کرده و با استفاده از مکانیزم جالبی، حتی در زمانی که آفتاب نیست هم به کار خود - تعمیرات پکیج آریستون در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - ادامه می‌دهد.

Go Sun معمولا پروژ‌ه‌های خود را با استفاده از کیک‌استارتر به مرحله تولید می‌رساند و اجاق خورشیدی جدید این کمپانی با نام Fusion هم دور از این قضیه نیست. این اجاق جدا از استفاده از نور خورشید می‌تواند با استفاده از پاور بانک خود، انرژی مورد نیاز برای آشپزی طی شب را - تعمیرات پکیج آریستون در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - هم ذخیره کند.

تعمیرات پکیج آریستون در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

جدا از این مورد، Fusion از یک ترموستات مجهز به بلوتوث بهره می‌برد که هنگام آماده شدن غذا، وضعیت را - تعمیرات پکیج آریستون در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - به اطلاع شما خواهد رساند. پنل‌های خورشیدی این دستگاه می‌توانند تقریبا ۸۰ درصد از اشعه خورشیدی را به گرما تبدیل کنند که این میزان انرژی توانایی گرم کردن اجاق تا ۵۵۰ درجه - تعمیرات پکیج آریستون در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - سانتی‌گراد را دارد. البته گرم شدن اجاق در حالی اتفاق می‌‌افتد که شما در سطح بیرونی این وسیله گرما را - تعمیرات پکیج آریستون در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - حس نخواهید کرد.

سطح داخلی این اجاق به عنوان یک عایق برای گرم داشتن غذا هم عمل می‌کند. در ضمن، این دستگاه می‌تواند از المنت‌ و گرمای حرارتی هم برای گرم کردن غذا استفاده کند. این المنت‌ها برای پخت کامل یک غذا به ۱۲ وات انرژی نیاز دارد. در انتها باید گفت Fusion با قیمت ۴۹۹ دلار به فروش خواهد رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone