تعمیرات یخچال سام در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  2. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  3. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  4. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16943.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

مشارکت مرکز تحقیق و توسعه همراه‌اول در برگزاری مدرسه استارتاپی هوش مصنوعی

مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در راستای مشارکت در توسعه اکوسیستم استارتاپی کشور و با هدف استفاده از ظرفیت دانش و فناوری در راستای اولویت‌های این شرکت، به مشارکت در برگزاری مدرسه استارتاپی هوش ...

مرکز تحقیق و توسعه - تعمیرات یخچال سام در شهر نمک آبرود استان مازندران - همراه اول در راستای مشارکت در توسعه اکوسیستم استارتاپی کشور و با هدف استفاده از ظرفیت دانش و فناوری در راستای اولویت‌های - تعمیرات یخچال سام در شهر نمک آبرود استان مازندران - این شرکت، به مشارکت در برگزاری مدرسه استارتاپی هوش مصنوعی پرداخته است.

این مدرسه استارتاپی که توسط مرکز توسعه مهارت‌های اقتصاد دیجیتال (ماد) و با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و همکاری شتاب‌دهنده هوش مصنوعی همتک و شبکه یادگیری مهارت کی‌ورک برگزار خواهد شد، امکان استفاده از آموزش‏‌‌های تخصصی مورد نیاز برای توسعه کسب‌و‌کار در حوزه هوش مصنوعی، استفاده از تجربه و دانش مدرسان اکوسیستم استارتاپی کشور و تمرکز - تعمیرات یخچال سام در شهر نمک آبرود استان مازندران - بر مسائل و اولویت‏‌های واقعی بازار - تعمیرات یخچال سام در شهر نمک آبرود استان مازندران - کار به‎‌عنوان محوریت - تعمیرات یخچال سام در شهر نمک آبرود استان مازندران - شکل‌گیری تیم‌های استارتاپی را برای شرکت‌کنندگان فراهم می کند.

تعمیرات یخچال سام در شهر نمک آبرود استان مازندران

این مدرسه امکان استفاده از آموزش‏‌‌های تخصصی مربوط - تعمیرات یخچال سام در شهر نمک آبرود استان مازندران - به توسعه کسب و کار در حوزه هوش مصنوعی، استفاده از تجربه و دانش مدرسین اکوسیستم استارتاپی کشور و تمرکز بر مسائل و اولویت‏‌های واقعی بازار کار به‎‌عنوان محوریت شکل‌گیری تیم‌های استارت‌آپی را برای شرکت‌کنندگان فراهم می‌نماید. علاوه بر این ارائه فضای استقرار جهت آموزش‎های تخصصی و - تعمیرات یخچال سام در شهر نمک آبرود استان مازندران - منتورینگ در طی دوره، سنجش توان فردی به‌منظور تشکیل تیم‏‌های استارت‌آپی و معرفی ایده‌ها و تیم‌های برتر به شتابدهنده‌ها و نهادهای حمایتی از دیگر امکاناتی است که توسط این مرکز ارائه می‌شود.

مدرسه استارتاپی هوش مصنوعی شامل حدود 100 ساعت آموزش به‌صورت مجازی بوده و پس از تیم‌سازی امکان شرکت در کارگاه‌ها به‌صورت حضوری و کار گروهی بر روی ایده‌ها نیز فراهم می‌شود. اعلام شده که 85 درصد از سهام استارت‏‌آپ ایجاد شده، متعلق - تعمیرات یخچال سام در شهر نمک آبرود استان مازندران - به اعضای تیم - تعمیرات یخچال سام در شهر نمک آبرود استان مازندران - شده و 15 درصد نیز متعلق به برگزارکنندگان دوره خواهد شد..

تعمیرات یخچال سام در شهر نمک آبرود استان مازندران

علاقه‌مندان می‌توانند - تعمیرات یخچال سام در شهر نمک آبرود استان مازندران - برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر حداکثر تا تاریخ ٢٧ آبان‌ماه به نشانی اینترنتی رسمی این مدرسه و یا صفحه این رویداد در شبکه - تعمیرات یخچال سام در شهر نمک آبرود استان مازندران - اجتماعی اینستاگرام مراجعه فرمایند.

در این دوره علاوه بر ارائه فضای استقرار جهت - تعمیرات یخچال سام در شهر نمک آبرود استان مازندران - آموزش‎های تخصصی و منتورینگ در طی دوره، به سنجش - تعمیرات یخچال سام در شهر نمک آبرود استان مازندران - توان فردی به‌منظور تشکیل تیم‏‌های استارتاپی پرداخته می‌شود. معرفی ایده‌ها - تعمیرات یخچال سام در شهر نمک آبرود استان مازندران - و - تعمیرات یخچال سام در شهر نمک آبرود استان مازندران - تیم‌های برتر به شتابدهنده‌ها - تعمیرات یخچال سام در شهر نمک آبرود استان مازندران - و نهادهای حمایتی از دیگر امکاناتی - تعمیرات یخچال سام در شهر نمک آبرود استان مازندران - است که در این دوره ارائه می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone