🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سرشعله ها قطعات با جنس چدن هستند که وظیفه اصلی آن ها پخش شعله به صورت یکنواخت و یکسان است.
  3. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  4. سوال: میکروسوئیچ در اجاق گاز چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
  5. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در حالت کلی مشکلی ندارد ولی بهتر است برای استفاده از فر به طور مداوم و پشت سر هم استفاده نکنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43235.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

نسخه جدید کورتانا با تغییرات ظاهری و قابلیت هایی تازه برای اندروید منتشر شد

به لطف به روز رسانی های مستمر مایکروسافت دستیار هوشمند این شرکت یعنی کورتانا امسال با پیشرفت چشمگیری در پلتفرم اندروید مواجه بوده، هر چند که هنوز نمی توان امکانات آن در دیوایس های اندرویدی ...

به لطف به روز رسانی های مستمر مایکروسافت دستیار هوشمند این شرکت یعنی کورتانا امسال با پیشرفت چشمگیری در پلتفرم اندروید مواجه بوده، هر چند که هنوز نمی توان امکانات آن در دیوایس های اندرویدی را با سیستم عامل - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - بومی اش یعنی ویندوزفون مقایسه نمود.

با این وجود تلاش مایکروسافت برای جلب رضایت کاربران اندروید واقعا ستودنی است. غول ردموندی در ادامه به روز رسانی های کورتانا امروز آپدیتی برای نسخه اندروید آن منتشر کرده که تغییرات محسوس ظاهری و تغییراتی کوچک برای ارتقای تجربه کاربری اپلیکیشن از خصوصیات آن هستند.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

شاید واضح ترین تغییر را بتوانید در منوی تنظیمات کورتانا ببینید. با مراجعه به صفحه تنظیمات خواهید دید که نوار مسیریابی پایین صفحه جای خود را به یک منوی کشویی کاربردی و جذاب - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - داده، که می تواند امکان مدیریت اپلیکیشن را برای شما آسان تر کند.

اما از میان قابلیت های جدید کورتانا می توان به برقراری تماس های تلفنی و ارسال پیامک - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - بدون استفاده از دست اشاره کرد. همچنین حالا می توانید یادآورها را سریع تر از گذشته مدیریت کنید.

کورتانای 2.9.0 را می توانید همین حالا از پلی استور دانلود کنید. توجه داشته باشید که از این نسخه به بعد، مایکروسافت بند ۲ دیگر در کورتانا پشتیبانی نمی شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر حوری لقا نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
سلام دوستان عزیز، یکی از مشکلات رایجی که در اجاق گاز و فر سینجر SG-2XFULL W ممکن است با آن روبرو شوید، عدم روشن شدن فلاشر های شعله های گاز است. اگر شما هم با این مشکل مواجه شدید، می توانید به گارانتی اجاق گاز خود مراجعه کنید و از آن ها بخواهید که مشکل را بررسی و تعمیر کنند.

اگر به هر دلیلی نمی توانید به گارانتی رجوع کنید، می توانید به فروشگاه های الکتریکی در شهر میانه منطقه معلم مراجعه کنید و از کارشناسان آنجا خواهش کنید که مشکل را بررسی و تعمیر کنند.

تعمیر این مشکل عموماً مربوط به شکستن الکترونیک برد فلاشر های گاز است. در این حالت نیاز است تا قطعه الکترونیکی جدیدی در این برد قرار داده شود. توصیه می شود که تعمیرات چنین مشکلاتی توسط کارشناسان ماهر و مجرب انجام شود تا خرابی های بیشتر ایجاد نشود



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone