تعمیرات یخچال می تگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  2. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  3. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  4. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  5. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27224.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

انتشار رندرها و تصاویر جدید از گوگل پیکسل 4

هنوز چندین ماه با معرفی تلفن های هوشمند جدید گوگل یعنی پیکسل 4 و پیکسل 4 XL فاصله داریم، با این حال یکی از افشاگران به نام «استیو همرزتوفر» تصاویر نمونه های آزمایشی را منتشر ...

هنوز چندین ماه با معرفی تلفن های هوشمند جدید گوگل یعنی پیکسل 4 و پیکسل 4 XL فاصله داریم، با این حال یکی از افشاگران به نام «استیو همرزتوفر» تصاویر نمونه های آزمایشی را منتشر کرده که شباهت بسیاری با رندرهای آیفون بعدی دارند. البته در نظر داشته باشید این مدل ممکن است تنها یکی از چندین نمونه بوده - تعمیرات یخچال می تگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - و محصول نهایی با آن تفاوت داشته باشد.

گوگل بالاخره پیکسل را به بیش از یک دوربین اصلی مجهز خواهد کرد

از زمان عرصه اولین تلفن های پیکسل، دوربین آن ها همواره به عنوان یکی از بهترین ها در دنیای موبایل بوده است. اما طی این مدت رقبای آن اقدام به تعبیه لنزهای - تعمیرات یخچال می تگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - بیشتر در موبایل - تعمیرات یخچال می تگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - های خود کرده اند و گوگل تا حدودی در این زمینه از آن ها عقب افتاده؛ - تعمیرات یخچال می تگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - اگرچه به نظر می رسد این شرکت امسال سنت شکنی کرده و پیکسل های بعدی به بیش از یک دوربین اصلی مجهز خواهند شد.

تعمیرات یخچال می تگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

همانطور که در رندرها پیداست، گوگل تصمیم به چینش - تعمیرات یخچال می تگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - دوربین ها با آرایشی شبیه آن چه در رندرهای آیفون بعدی دیده ایم گرفته است؛ یعنی استفاده از یک بیرون زدگی مربعی شکل در بالا سمت چپ موبایل. به دلیل تاریکی بیش از حد رندرها مشاده جزییات این قسمت ممکن نیست اما انتظار - تعمیرات یخچال می تگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - می رود گوگل - تعمیرات یخچال می تگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - حداقل از دو و حداکثر از سه لنز در این قسمت استفاده کند.

تعمیرات یخچال می تگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

فاصله بلندگوی مکالمات از فریم دستگاه در رندرهای جدید نیز نشان می دهد احتمالا - تعمیرات یخچال می تگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - پیکسل های بعدی هم دارای ناچ خواهند بود؛ که البته امیدواریم اندازه ای معقول تر - تعمیرات یخچال می تگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - داشته باشد.

تداوم غیاب جک هدفون در پایین دستگاه هم - تعمیرات یخچال می تگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - جای تعجب ندارد، قسمتی که در آن - تعمیرات یخچال می تگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - دو بریدگی بلندگو و پورت USB C به چشم می خورد. در پایان هم باید اشاره کنیم با توجه به حضور دکمه های فیزیکی روی بدنه پیکسل - تعمیرات یخچال می تگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - 4 و 4 XL، گوگل هنوز آمادگی جایگزینیشان با نمونه های لمسی را ندارد.

به تازگی یکی از کاربران - تعمیرات یخچال می تگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - توییتر هم تصاویری از پیکسل 4 گوگل منتشر کرده که با رندرهای قبلی تطابق دارد؛ با این حال - تعمیرات یخچال می تگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - مشخص نیست این موبایل و رندرهای تاریک امروز هر دو مربوط به یک مدل هستند یا به نسخه های مختلف موبایل بعدی گوگل تعلق دارند.

تعمیرات یخچال می تگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

انتظار می - تعمیرات یخچال می تگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - رود پیکسل 4 و 4 XL مهرماه و در جریان مراسم سالانه سخت افزار گوگل معرفی شده و بلافاصله برای خرید در دسترس قرار بگیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone