🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
  2. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
  3. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  4. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
  5. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26902.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

دعوتنامه ویدیویی ال جی برای IFA 2019 از معرفی گوشی تاشو خبر می دهد

در حالی که سامسونگ و هوای مشغول تصحیح طراحی گوشی‌های تاشوی خود هستند، رقیب کره‌ای آن‌ها با نمایش یک دعوت نامه ویدیویی برای نمایشگاه IFA 2019 برلین از رونمایی یک گوشی تاشوی ال جی در ...

در حالی که سامسونگ و هوای مشغول تصحیح طراحی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر آستارا استان گیلان - گوشی‌های تاشوی خود هستند، رقیب کره‌ای آن‌ها با نمایش یک دعوت نامه ویدیویی برای نمایشگاه IFA 2019 برلین از رونمایی یک گوشی تاشوی ال جی در این رویداد خبر داده است. احتمال می‌رود این - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر آستارا استان گیلان - گوشی  LG V60 ThinQ 5G نام بگیرد.

در - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر آستارا استان گیلان - حالی که هنوز نام گوشی تاشو یا دو نمایشگره ال جی دقیقا مشخص نیست، اما به هر حال این شرکت با ارائه چنین تیزری محتاط بودن را کنار گذاشته و خصوصیات کلیدی که می‌تواند گوشی جدید این شرکت را متمایز از سایر اسمارت فون‌های جدید امسال کند تا حدود - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر آستارا استان گیلان - زیادی فاش کرده است. در واقع قرار است این گوشی یک رقیب اقتصادی برای گلکسی فولد و هواوی میت ایکس باشد و انعطاف‌پذیری یک گوشی تاشوی واقعی را البته نه به صورت کاملا یکپارچه به ارمغان بیاورد.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر آستارا استان گیلان

این شرکت قبلا اعلام کرده بود که یک نمایشگر ثانویه برای مدل وی 50 خود در - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر آستارا استان گیلان - نظر گرفته که به گوشی اصلی اضافه می‌شود. حالا تیزر ال جی نشان داده که کار روی همین تکنولوژی ادامه خواهد داشت و ایده اصلی طراحی این محصول جدید هم همین است. علاوه بر این مشخصه دیگری که در ویدیو می‌توان دید یک نمایشگر کوچک خارجی است که برای نشان دادن زمان و تاریخ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با این اوصاف اقدام ال جی برای معرفی یک گوشی با دو نمایشگر خیلی هم عجیب نیست چرا  که مدیر بخش موبایل، «برایان وان» پیشتر اعلام کرده بود که آن‌ها - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر آستارا استان گیلان - در زمان معرفی گوشی 5G خودشان، امکان معرفی یک گوشی تاشوی ال جی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر آستارا استان گیلان - را هم مورد بررسی قرار داده بودند اما نهایتا تصمیم به عدم تولید آن گرفتند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ماه گل نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
خوبید؟ یه سایت تعمیر لوازم خانگی بهتون معرفی میکنم *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone