تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  4. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  5. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24033.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

هواوی: خبری از میت ایکس در شهریور ماه نیست

اگر برای خرید میت ایکس هواوی لحظه شماری میکنید که قرار بود ماه آینده به بازار بیاید باید به اطلاع تان برسانیم که ظاهرا باید مدت طولانی تری را برای خرید گوشی تاشو ۲۶۰۰ دلاری ...

اگر برای خرید میت ایکس هواوی لحظه شماری میکنید که قرار بود ماه آینده به بازار بیاید باید به اطلاع تان برسانیم که ظاهرا باید مدت طولانی تری را برای خرید گوشی تاشو ۲۶۰۰ دلاری هواوی منتظر بمانید.

طبق اطلاعاتی که امروز هواوی در مقر اصلی خود واقع در شنژن در اختیار خبرنگاران قرار داد عرضه این گوشی باز هم به تعویق می افتد. پیشتر قرار بود که این گوشی شهریورماه از راه برسد و حالا هواوی آذر را به عنوان تاریخ عرضه آن اعلام کرده است. با این حال غول تکنولوژی چینی مجددا تاکید کرده که نخستین گوشی تاشو خود را تا قبل از سال ۲۰۲۰ وارد بازار می کند.

هنوز دقیقا مشخص نشده که چرا هواوی عرضه این گوشی را به تعویق - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر اردستان استان اصفهان - می اندازد اما احتمال می رود که مشکل به خاصیت تاشوندگی نمایشگر آن - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر اردستان استان اصفهان - مربوط باشد.

با تعویق دوباره تاریخ - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر اردستان استان اصفهان - عرضه میت ایکس سامسونگ میتواند نامش را به عنوان نخستین شرکتی به ثبت برساند که اولین گوشی تاشو تجاری دنیا را تولید کرده. البته همانطور که در خبرها خواندید این محصول نیز به خاطر - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر اردستان استان اصفهان - بروز مشکلاتی در لولا و ایجاد ترک در نمایشگر از سطح بازار جمع آوری شد و عرضه آن بارها و بارها به تعویق - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر اردستان استان اصفهان - افتاد تا اینکه در آخرین به روز رسانی مشخص گردید شهریور ماه به بازار عرضه می شود.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر اردستان استان اصفهان
گلکسی فولد سامسونگ

البته موفقیت یا شکست این محصولات در بازار هنوز در گرو گذشت زمان است و صد البته که نقدنویسان تمام - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر اردستان استان اصفهان - تلاش خود را برای پیدا کردن ایرادات این گوشی ها به خرج خواهند داد.

جالب است بدانید شایعه شده که هواوی قصد دارد در نسل های بعدی این گوشی نمایشگرهای بیشتری را به آن اضافه کند و این نسخه دست کم تا سال آینده به بازار می آید. اما - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر اردستان استان اصفهان - هواوی نمایشگرهای دیگر را چطور در بدنه این گوشی جای می دهد؟ با کنار گذاشتن کاور فولادی پشت دستگاه در نسخه فعلی و جایگزین کردن آن با پنل شیشه ای که در واقع نقش نمایشگر ثانویه را ایفا خواهد کرد.

روشن است که این کار نیازمند کنار زدن یک - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر اردستان استان اصفهان - چالش مهندسی بسیار بزرگ است و احتمال می رود - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر اردستان استان اصفهان - حل کردن آن سال ها به طول بیانجامد. از طرفی پنل جلویی ۸ اینچی فعلی میت ایکس هم حتی چنین مشخصه ای ندارد و - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر اردستان استان اصفهان - از پلاستیک - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر اردستان استان اصفهان - ساخته شده. پس عملیاتی شدن - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر اردستان استان اصفهان - چنین ایده ای دست کم تا یکسال آینده بعید به نظر می رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آزاده نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
خوب هستید؟ آیا یه سوال داشتم شما باب الرها اردبیل اردستان اعزام کارشناس دارید.
پاسخ: بله در باب الرها اردبیل شهر اردستان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone