🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سوادکوه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
  2. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
  3. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
  4. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: بعضی از فر ها مخصوصا فر های برقی دارای فن خنک کننده هستند که فر را بعد از پخت پز به اندازه کافی خنک کند.
  5. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39623.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

با ابزار جدید Nvidia Freestyle می توانید به بازی ها فیلتر رنگی اضافه کنید

این روزها اضافه کردن فیلتر به تصاویر اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی به کار رایجی تبدیل شده است. اما حالا شرکت نام آشنای انویدیا امکانی فراهم کرده که همین فیلترها را به بازی های ...

این - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سوادکوه استان مازندران - روزها اضافه کردن فیلتر به تصاویر اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سوادکوه استان مازندران - به کار - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سوادکوه استان مازندران - رایجی تبدیل شده است. اما حالا شرکت نام آشنای انویدیا امکانی فراهم کرده که همین فیلترها - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سوادکوه استان مازندران - را به بازی های ویدیویی هم اضافه کنید.

ابزار جدید انویدیا که Nvidia Freestyle نام دارد، به عنوان یک قابلیت جدید به برنامه GeForce Experience اضافه خواهد شد. فری استایل دارای ۱۵ فیلتر مختلف است و ۳۸ گزینه مجزا برای - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سوادکوه استان مازندران - تنظیم این فیلترها در اختیارتان قرار می دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سوادکوه استان مازندران

از جمله این فیلترها می توان به سیاه و سفید، Sepia (رنگ قهوه ای-قرمز)، Vignette، حالت شب، رترو و فیلتر نقطه ای کردن تصاویر اشاره کرد. انویدیا اعلام کرده که در حال حاضر ۱۰۰ بازی شامل بتلفیلد ۳، کال آو دیوتی بلک آپس ۳، اسسینز کرید، کاپ هد، دیابلو ۳ و World - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سوادکوه استان مازندران - of Warcraft: Legion از این خصوصیت پشتیبانی می کنند که به مرور زمان شاهد افزایش آن ها خواهید بود.

گیمرها به لطف این ابزار می توانند تنظیمات شدت و میزان اشباع رنگ ها را تغییر داده و از طریق یک منوی داخلی فیلترها را روی بازی ها اعمال کنند. همچنین با فعالسازی حالت شب، گیمرها می توانند فشار وارده به چشم ها هنگام بازی در شب را کاهش بدهند و حالتی هم وجود دارد که در صورت استفاده از آن افراد کوررنگ می توانند تفاوت رنگ ها در بازی را راحت تر تشخیص دهند.

Nvidia Freestyle در تاریخ ۹ ژانویه به شکل نسخه بتا در دسترس گیمرها قرار - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سوادکوه استان مازندران - خواهد گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone