🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  3. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه به منزل با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: نقش رله در فر گازی چیست؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
  5. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: فن کانوکشن قطعه مهمی در فر است که باعث ایجاد دمای یکنواخت در بخش های مختلف فر می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39624.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

رندرهای جدید موبایل های خانواده گلکسی اس 9 سامسونگ منتشر شد [به روزرسانی]

در حالی که تنها چند ماه به معرفی موبایل های پرچم دار آتی سامسونگ، گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس باقی مانده، به تازگی رندرهایی از این دو تلفن هوشمند منتشر شده است. ...

در حالی که تنها چند - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آزادشهر استان گلستان - ماه به معرفی موبایل - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آزادشهر استان گلستان - های پرچم دار آتی سامسونگ، گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس باقی مانده، به تازگی - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آزادشهر استان گلستان - رندرهایی از این - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آزادشهر استان گلستان - دو تلفن هوشمند منتشر شده است.

این تصاویر گلکسی اس 9 را از دو نمای جلو و عقب دستگاه نمایش می دهند. در حالی که گلکسی اس 9 پلاس فقط از نمای جلویی نمایش داده شده. مشابه با شایعات پیشین، در این تصویر نیز گلکسی اس 9 با دوربین اصلی تکی به دیده می شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آزادشهر استان گلستان

پیش از این گزارشات اشاره داشتند که گلکسی اس 9 پلاس از دوربین دوگانه اصلی بهره می برد؛ لذا احتمالاً تفاوت - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آزادشهر استان گلستان - این دو تلفن هوشمند فقط محدود به سایز نمایشگر نخواهد بود. تصاویر جدید همچنین اطلاعاتی در خصوص دوربین جلویی این دو موبایل را فاش می کنند. ظاهراً همان طور که قبلاً هم گمانه زنی شده بود، این بار سامسونگ از دوربین جلویی دوگانه برای پرچمداران خود بهره خواهد برد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آزادشهر استان گلستان

به نظر می رسد طراحی کلی نمای جلویی این دو تلفن هوشمند، مشابه گلکسی اس 8 (بررسی دیجیاتو) باشد. البته در بخش پشتی، قضیه کمی متفاوت است. بر اساس این تصاویر و نیز شایعات پیشین این بار سامسونگ تصمیم گرفته جایگاه حسگر اثر انگشت را اصلاح کند - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آزادشهر استان گلستان - تا دسترسی به آن راحت تر باشد. گویا قرار است این حسگر به زیر دوربین اصلی (یا دوربین ها برای گلکسی اس 9 پلاس) منتقل شود؛ در - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آزادشهر استان گلستان - حالی که در گلکسی اس 8 حسگر اثر انگشت در کنار دوربین تعبیه شده بود که دسترسی به آن را مشکل می کرد.

پیش از این خانواده گلکسی - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آزادشهر استان گلستان - اس 9 مجوز - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آزادشهر استان گلستان - FCC را دریافت کرده بود که این مسئله به معنی معرفی آن در آینده نزدیک است. همچنین - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آزادشهر استان گلستان - در حالی که - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آزادشهر استان گلستان - برخی از شایعات اشاره به معرفی این دو پرچمدار در نمایشگاه CES که از 19 تا 22 دی ماه در لاس وگاس برگزار می شود، دارند، ولی - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آزادشهر استان گلستان - محتمل ترین زمان برای رونمایی، همزمان با - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آزادشهر استان گلستان - کنگره جهانی موبایل (MWC) 2018 در بارسلون اسپانیا است که از 7 تا 10 اسفند ماه برگزار می شود.

به روزرسانی

امروز تصویری منتسب به پنل پشتی گلکسی S9 و S9 پلاس به منتشر شده که شایعات موجود - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آزادشهر استان گلستان - پیرامون - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آزادشهر استان گلستان - محل تعبیه سنسور اثر انگشت را تائید می کند.تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آزادشهر استان گلستانمحل قبلی سنسورها حالا به فلاش دوگانه و سنسور ضربان قلب اختصاص یافته - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آزادشهر استان گلستان - که قبلا در طرف دیگر دوربین تعبیه شده بودند.

علاوه بر این گلکسی S9 از یک دوربین معمولی بهره می برد در حالی که مدل پلاس آن به دومین موبایل پرچمدار سامسونگ با دوربین دوگانه تبدیل می شود.

روز گذشته تصویری منتسب به این موبایل منتشر شده که حاکی از حاشیه باریکتر در قسمت پایین پنل جلویی استتعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آزادشهر استان گلستان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone